برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی هنری دوره کارگردانی در قشم



مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان قشم از  برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی هنری دوره کارگردانی با شرکت 15 نفر از کارگردانان این شهرستان خبر داد.
   
  
به گزارش صبح ساحل، مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان قشم از  برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی هنری دوره کارگردانی با شرکت 15 نفر از کارگردانان این شهرستان خبر داد.
 رضا گلستانی بیان کرد: دوره تکمیلی کارگردانی پس از برگزاری دوره تئوری و به مدت یکماه با تدریس استادان هرمزگانی برگزار و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه اعطا می شود.
وی اجرای جشنواره استانی تئاتر و فستیوال تئاتر عاشورایی در دهه دوم محرم امسال را از دیگر برنامه های کانون بسیج هنرمندان شهرستان قشم عنوان کرد و بیان داشت: آثار  تئاتر جزیره با استقبال خوب قشموندان همراه بوده و برای افزایش کیفیت آثار نیازمند تقویت و توانمندسازی هنرمندان این رشته هستیم.
گلستانی ادامه داد: پس از پایان دوره آموزش کارگردانی دوره های آموزش تربیت مجری، و مربی سرود در دستور کار این کانون قرار دارد.
وی از اهمیت و نقش هنر در جامعه گفت و افزود: هنر یکی از ابزار مهم در برقراری ارتباط با جامعه است و این عرصه خصوصا پس  از انقلاب اسلامی، با رشد چشمگیری مواجه شده است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها