از تیر ماه سال گذشته تا اواخر خرداد امسال؛

۱۲ میلیون مترمربع اراضی ملی در هرمزگان رفع تصرف شد



رئیس کل دادگستری هرمزگان از رفع تصرف بیش از ۱۲ میلیون و 600 هزار متر مربع از اراضی ملی در بازه زمانی تیر ماه سال گذشته تا اواخر خرداد امسال خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «مجتبی قهرمانی»،رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت:  ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده بالغ بر ۴۶ هزار میلیارد ریال است.

وی افزود: در منطقه آزاد قشم چهار میلیون و ۲۵۷ هزار و ۴۹۷ مترمربع از اراضی خالصه دولتی به ارزش ۱۴ هزار و ۵۰۶ میلیارد و ۵۳۹ میلیون ریال آزادسازی شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: رفع تصرفات از اراضی ملی در حوزه منابع طبیعی از تیرماه سال ۱۴۰۰ الی ۲۴ خرداد سه میلیون و ۷۲۱ هزار ۴۰۱ مترمربع است که ارزش تقریبی آن در حدود ۹۸ میلیارد ریال می‌باشد.

قهرمانی ادامه‌ داد: همچنین بیش از سه میلیون مترمربع از سواحل به ارزش بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال آزادسازی واقع شده‌ است.

وی گفت: ۳۵۰ هزار مترمربع از اراضی نیز با دستور قضایی و توسط یگان حفاظت بنیاد مسکن با ارزش تقریبی ۵۵۰ میلیارد ریال از تیرماه سال ۱۴۰۰ تا پایان خرداد ماه سال‌جاری رفع تصرف شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان افزود: همچنین یک میلیون ۱۵۷ هزار و ۶۳۷ متر مربع از اراضی با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان با ارزش تقریبی ۲۱ هزار و ۶۲۸ میلیارد و ۲۴۳ میلیون آزادسازی شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها