240 هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس کشف شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 240 هزار لیتر سوخت قاچاق با توقیف 7 دستگاه خودرو در شهرستان بندرعباس خبر داد. 
به گزارش صبح ساحل، «سردار غلامرضا جعفری»،فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران ایست و بازرسی شهید میرزایی بندرعباس با رصد اطلاعاتی و پایش مسیر خودروهای حامل سوخت از مبدا بارگیری تا محل تخلیه آن از قاقچاق گسترده سوخت به وسیله 7 دستگاه تریلر مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: در این راستا مأموران حین کنترل خودروهای عبوری محور حاجی آباد به بندرعباس تعداد 7 دستگاه کامیون تانکردار مذکور را که بصورت زنجیره ای و با فاصله از همدیگر در حرکت بودند شناسایی و جهت بررسی بیشتر آنها را به داخل محوطه یگان منتقل کردند.
جعفری افزود: پس از بررسی مدارک تسلیمی رانندگان و بارنامه ، قاچاق بودن سوخت های مذکور محرز و در بازرسی از این 7 دستگاه تریلر ، 240 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و 7 نفر متهم تا کنون در این زمینه دستگیر شده و اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری سایر عناصر قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد.
به گفته فرمانده انتظامی هرمزگان ارزش سوخت قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان از 55 میلیارد ریال برآورد شده است .
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه قاچاق از عوامل ناامنی اقتصادی است، اضافه کرد: تلاش براي مبارزه با قاچاقچیان کالا در دستور کار ماموران انتظامي استان به عنوان یک اولویت قرار داردو با عوامل قاچاق به شدت و برابر قانون قاطعانه برخورد خواهد شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها