آمادگی ستاد بحران شهرستان حاجی‌آباد



ستاد بحران شهرستان حاجی‌آباد در حالت آماده باش قرار گرفت.

   

به گزارش صبح ساحل، علی خرم نسب فرماندار حاجی‌آباد گفت: دستگاه‌های اجرایی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران با آمادگی کامل در شهرستان حضور داشته باشند.

اکیپ های از هلال احمر،اداره برق و یک دستگاه کامیون از راهداری جهت کمک به مناطق زلزله زده اعزام شده اند

با توجه به اعلام هشدار بارندگی در هفته جاری ،دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها اطلاع رسانی لازم را انجام دهند

به گزارش خبرنگار صبح ساحل از حاجی‌آباد، با توجه به زلزله صبح امروز ستاد پیشگیری ؛ هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران به ریاست علی خرم نسب فرماندار شهرستان و اعضای ستاد بحران در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

خرم نسب در این نشست با اشاره به زلزله صبح امروز اظهار داشت: نیروهای امنیتی و امدادی در مناطق زلزله زده حضور فعال دارند .

وی افزود در پشتیبانی و کمک به مناطق زلزله زده تیم های عملیاتی از اداره برق، نیروهای امدادی هلال احمر و یک دستگاه کامیون از شهرستان اعزام شده اند.

 وی در ادامه بر ضرورت آمادگی کامل اعضای ستاد بحران شهرستان و استفاده از تمام ظرفیت دستگاه های اجرایی در جهت مدیریت بحران  های احتمالی  تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در حاجی‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پیشگیری از بحران وآمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است خاطرنشان کرد: همه دستگاههای اجرایی از جمله آب ،برق،هلال احمر، راهداری،شهرداری ها و دستگاه های امنیتی و انتظامی ،شوراهای اسلامی و دهیاران، بیمارستان و اورژانس و پلیس راه در حالت آمادگی کامل باشند.

 فرماندار حاجی‌آباد تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در زمان بحران باید در شهرستان حضور داشته باشند.

خودروهای سبک و سنگین و کلیه امکانات و تجهیزات، سالنها و اکیپ های امدادی و عملیاتی سطح شهرستان برای حوادث احتمالی آماده باشند.

سرهنگ دهقانی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیروهای بسیج و همه امکانات و تجهیزات جهت خدمت رسانی به همشهریان آمادگی کامل دارند.

معصومی شهردار حاجی آباد افزود: تجهیزات شهرداری و ماشینهای آتش نشانی آماده هستند و در خصوص هشدار هواشناسی پل ها بررسی و لایروبی انجام شده است.

موسی پور رییس جمعیت هلال احمر شهرستان از اعزام ۴ تیم امدادی به محل زلزله خبر داد.

راجی زاده رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گفت: یک دستگاه لودر و گریدر در دهستان کوهشاه مستقر و یک دستگاه لودر جهت بازگشایی پل ها در روستای سرچاهان مستقر هستند .

وی افزود: یک دستگاه کامیون جهت آواربرداری از شهرستان به محل زلزله اعزام شده است.

حاتمی رییس اداره برق شهرستان عنوان کرد: با اعلام ستاد بحران شرکت توزیع برق یک اکیپ عملیاتی به مناطق زلزله زده اعزام شده اند.

در ادامه این نشست اعضای ستاد بحران شهرستان جهت حوادث احتمالی اعلام آمادگی کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها