وزیر کشور خواستار تسریع در بازسازی مناطق زلزله‌زده هرمزگان شد



وزیر کشور در مورد عملیات امدادرسانی به مردم زلزله‌زده هرمزگان گفت: بلافاصله آواربرداری در مناطق زلزله‌زده آغاز شد، عملیات اسکان اضطراری وموقت هم انجام شد و بازسازی‌ها بزودی شروع می‌شود.

             

به گزارش صبح ساحل، وحیدی درباره زلزله اخیر در استان هرمزگان گفت که این زلزله بسیار شدید بود و در بندر خمیر رخ داد؛ خوشبختانه تلفات این زلزله کم بود، از جانباختن پنج نفر از عزیزان متاسف هستیم و به خانواده این عزیزان تسلیت می گوییم.

وی افزود :  الحمدالله تمامی عوامل در صحنه حاضر بودند و اقدامات خوبی صورت گرفت و بلافاصله آواربرداری هم آغاز شد، عملیات اسکان اضطراری وموقت هم انجام شد و بازسازی ها بزودی شروع می شود.

وزیر کشور درباره آخرین اقدامات در بندر زلزله زده خمیر گفت: کارها روی روال انجام می گیرد و کانکس‌ها برای استقرار مردم در حال حمل است که در مرحله بعد عملیات بازسازی انجام می‌شود.

احمدی وحیدی روز گذشته 11 تیرماه در جریان زلزله بندرخمیر وارد هرمزگان شد که محمدحسن نامی رئیس سازمان ستاد مدیریت بحران کشور و چند تن دیگر از مسئولان کشوری وزیر کشور را همراهی می‌کردند و ضمن بازدید به بررسی مشکلات از آخرین میزان خسارات‌ها مطلع و دستورات لازم را صادر کرد.

بامداد امروز چند زلزله شدید مناطقی از شهرستان بندرلنگه در غرب هرمزگان را لرزاند که پنج فوتی و 84 مصدم بر جای گذاشت.
شدت این زلزله‌ها به حدی بود که علاوه بر شماری از شهرستان‌های هرمزگان از جمله بندرعباس در برخی از کشور‌های همسایه هم احساس شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها