توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین زلزله‌زدگان غرب هرمزگان



 فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: همزمان با بیست و چهارمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی و به مناسبت عید غدیرخم ۲ هزار بسته معیشتی بین روستاهای آسیب دیده از زلزله غرب استان توزیع شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، سردار اباذر سالاری در حاشیه توزیع بسته های معیشتی بین زلزله زدگان سایه خوش بندرلنگه افزود: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، خرما و چایی به ارزش هر بسته ۶ میلیون ریال است.
 وی بیان داشت: در بیست و چهارمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در مجموع ۳۰ هزار بسته معیشتی با همکاری نهادها، سازمان ها و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهیه شده و به تدریج بین مردم نیازمند استان هرمزگان توزیع می شود.
فرمانده سپاه هرمزگان اظهارداشت: در ۲۴ مرحله رزمایش مواسات و همدلی در ۲ سال گذشته ۹۶۰ هزار بسته معیشتی و نوشت افزار با کمک نهادهای مردمی، دستگاه ها، سازمان ها و بویژه سپاه پاسداران تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شده است.
سردار سالاری ابرازداشت: گروه‌های جهادی با اهتمام جدی برای کمک به آسیب دیدگان زلزله غرب هرمزگان از همان لحظه های ابتدایی حادثه در کنار مردم حاضر شدند و با نصب چادر، کانکس، بیمارستان صحرایی، آواربرداری و توزیع اقلام سرمایشی و همچنین غذای گرم به یاری زلزله زدگان شتافتند.
وی خدمتگزاری به مردم را افتخار دانست و گفت: سپاه و بسیج همواره در کنار مردم زلزله زده غرب استان هرمزگان خواهد ماند وبه خدمت رسانی به آسیب دیدگان می‌پردازد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها