در پی حادثه شلیک مرگبار در چهارراه نخل ناخدای بندرعباس رخ داد

تیراندازی برای خون‌خواهی در مراسم خاکسپاری



مردان مسلح که در مراسم خاکسپاری در آرامستان باغو بندرعباس اقدام به تیراندازی هوایی کرده بود دستگیر شدند. این جوانان در جریان خاکسپاری یکی از کشته شدگان هفته گذشته، با ادعای خون خواهی  اقدام به عربده کشی و شلیک کردند.
 
 ماجرای هفت تیرکشی 
ماجرای این حادثه به ساعت 5صبح  6 مردادماه  در چهارراه نخل ناخدا بر می گردد.  دو جوان 26  و 27 ساله  که با دوستانشان در یک کبابی بودند  پس از روبرو شدن با هم ، بر اثر اختلاف دیرینه  باتهدید، با یکدیگر درگیر شدند. در این میان چند تیر شلیک شد. سپس حاضران در محل دو نفر را دیدند که با پیکر خون آلود بر روی زمین  افتادند. چند نفر  جیغ می  زدند، عده ای که در این درگیری نقش داشتند از محل متواری شدند.  این دو جوان  کشته شده بودند و پلیس  کمتر از 48 ساعت نیز قاتل اصلی  را دستگیر کردند. البته شنیده ها حاکی از آن بود که در همان شب افرادی  برای خون خواهی طرفین با هم درگیر شده بودند.
 
 روز خاکسپاری 
چند روز بعد متوفیان به خاک سپرده شدند که در هنگام مراسم عزاداری یکی از متوفیان در آرامستان باغو ، یک نفر به ادعای خونخواهی با سلاح گرم اقدام به عربده کشی و تیراندازی کرد. پس از آن نیز افرادی با در دست داشتن سلاح اقدام به فحاشی و تیراندازی هوایی در محل خاکسپاری کرده و از محل متواری شدند. 
 
 ناکام از فرار 
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان با بیان اینکه  پلیس هرمزگان  ضمن شناسایی عاملان تیراندازی در مراسم خاکسپاری، متهم اصلی تیر اندازی و افرادی  دیگر که قصد فرار  از شهرستان  بندرعباس را داشتند شناسایی و دستگیر کردند گفت:با توجه به اهمیت موضوع، پیگیری پرونده و شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی این ماجرا برابر تدابیر ویژه فرمانده انتظامی استان در دستور ماموران و کارآگاهان پلیس قرار گرفت. 
سرهنگ موسی عرب با تأکید براینکه استان هرمزگان جایی برای جولان هنجارشکنان و اراذل و اوباش نیست، اظهار داشت: با سرعت عمل و توان بالای عملیاتی مأموران، متهمان شناسایی و عامل اصلی تیراندازی و 3 نفر دیگر دخیل در آن که قصد فرار از بندرعباس را داشتند، نیز دستگیر شدند.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس هرمزگان یادآور شد: به محض دستگیری دیگر متهمان و تکمیل پرونده مراتب به اطلاع شهروندان استان خواهد رسید.
 
روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها