530 میلیاردی اراضی ملی در قشم رفع تصرف شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از رفع تصرف بیش از 35 هزار متر از اراضی ملی به ارزش 530 میلیارد ریال در شهرستان قشم خبر داد. 
به گزارش صبح ساحل، «سردار غلامرضا جعفری»، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با جرایم اقتصادی و در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو دریکی از روستاهای تابعه این شهرستان اقدام به تصرف غیرقانونی اراضي ملي کرده است، بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران با تشکیل تیمی به محل اعزام که با بررسی های میدانی و استعلام های دقیق صورت گرفته مشخص شد، مقدار 35 هزار و 634 متر از اراضي ملي توسط یک فرد سودجو و قانون گریز به صورت غیرقانونی تصرف شده است.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش اراضی رفع تصرف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی 530 میلیارد ریال عنوان کرد ه و اظهار داشت: با هماهنگي و حضور نماینده قضائي و همکاری سازمان خواهان ،اراضي موصوف رفع تصرف شد.
این مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها