لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور؛

فولاد هرمزگان ۸ گل زد ، ملوان بندر انزلی زمین را ترک کرد؛ شهرداری دشتی و شهرداری بندرعباس هم پیروز شدند



هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور امروز پنجشنبه بیستم مردادماه در شهرهای مختلف ایران برگزار شد.

       
به گزارش صبح ساحل، در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور تیم های فولاد هرمزگان،  شهرداری پارسیان و شهرداری بندرعباس به ترتیب در بندرعباس،  پارسیان و یزد به مصاف حریفان خود رفتند.
در بازی هفته دوم  تیم فولاد هرمزگان در خانه از تیم ملوان بندر انزلی میزبانی کرد.
ملوان هم مثل فولاد در بازی اول به پیروزی دست یافته بود و تیم چادر ملو جوان اردکان را پنج بر چهار شکست داده است. در این دیدار هم نماینده هرمزگان و هم نماینده انزلی به دنبال دومین پیروزی خود بودند.
در دقیقه دوم بازی بود که روی اشتباه دروازبان تیم فولاد دروازه این تیم باز شد. تنها ۵۰ ثانیه مانده بود که دوازده دقیقه نخست بازی به پایان برسد که افشین آشیان گل مساوی را برای فولاد هرمزگان به ثمر رساند تا این نیمه یک یک مساوی به پایان برسد.
در دوازده دقیقه دوم بر خلاف دوازده دقیقه اول این فولاد هرمزگان بود که به گل رسید و امیرحسین حمزه پور
برای بار دوم دروازه ملوان بندرانزلی را باز کرد.
در ادامه ملوان بندرانزلی به گل دوم و مساوی رسید و علی علیدادی باز هم روی اشتباه خط دفاعی فولاد دروازه این تیم را باز کرد. بعد از این گل فولاد هرمزگان دوباره به گل رسید و این بار علی رضایی دروازه بان قرمزپوشان دروازه سفید پوشان ملوان را باز کرد.
فولاد که نمی خواست فرصت میزبانی را از دست دهد
دست  از حملات خود نکشید و موسی خاکش زاده با یک سوپر گل برای چهارمین بار دروازه ملوان را باز کرد.

 
گل پنجم فولاد هرمزگان از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید
و امیرحسین حمزه پور در این دیدار دبل کرد.
شاگردان مجتبی ذاکری که به خوبی راه گل زدن به ملوان را یاد گرفته بودند گل ششم خود را هم به ثمر رساندند و این بار امیرحسین تنیان برای قرمزپوشان هرمزگانی گلزنی کرد. دوازده دقیقه دوم تمامی نداشت و گل هفتم هم برای فولاد هرمزگان توسط امیرحسین تنیان از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا تنیان با به ثمر رساندن این پنالتی  دبل کند.
شش دقیقه از دوازده دقیقه سوم گذشت که فولاد هرمزگان توسط موسی خاکش زاده به گل هشتم رسید تا خاکش زاده هم در این دیدار دبل کند. تیم ملوان بندرانزلی بعد از پذیرفتن گل هشتم به دلیل اعتراض به قضاوت داوران بازی را ادامه ندادند تا این دیدار با نتیجه ۸ بر ۲ به سود قرمزپوشان فولاد هرمزگان نیمه تمام بماند.
تیم شهرداری پارسیان که در بازی اول به همنام بندرعباسی خودش باخته بود در این هفته در پارسیان از تیم پارت سمنان میزبانی کرد. تیم سمنانی در بازی هفته اول سه بر دو شهرداری چلیچه را  شکست داده بود اما در این بازی در پایان پنج بر دو به سود شهرداری دشتی پارسیان به پایان رسید تا اولین پیروزی این تیم رقم بخورد.
هفته دوم مسابقات لیگ یک فوتبال ساحلی کشور برای  تیم شهرداری دشتی ابراهیم دکانبحری و احمدجزایری هرکدام دو گل و احسان چمن آرا یک گل زد.
تیم شهرداری بندرعباس در هفته دوم به دیدار  دهیاری ملاباشی یزد رفت.  تیم یزدی به دلیل عدم حضور تیم نوشهری بازی اولش برگزار نشد و منتظر رای کمیته انضباطی است.  این بازی در پایان با نتیجه  سه بر دو به سود شهرداری بندرعباس به پایان رسید تا شهرداری بندرعباس هم دومین پیروزی خودش را دشت کند.
منصور مدارایی  دو گل و رضا آزاد یک گل برای شهرداری بندرعباس به ثمر رساندند.

   

  فولاد هرمزگان ۸ گل زد ، ملوان بندر انزلی زمین را ترک کرد؛ شهرداری دشتی و شهرداری بندرعباس هم پیروز شدند

فولاد هرمزگان ۸ گل زد ، ملوان بندر انزلی زمین را ترک کرد؛ شهرداری دشتی و شهرداری بندرعباس هم پیروز شدند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها