لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور

صنایع هرمزگان مردانه جنگید اما زورش به مس سونگون نرسید



در هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم صنایع هرمزگان از تیم مس سونگون میزبانی کرد.

به گزارش صبح ساحل، در هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم صنایع هرمزگان در سالن فجر بندرعباس به مصاف تیم مس سونگون نایب قهرمان سال گذشته لیگ برتر فوتسال کشور رفت.
تیم مس سونگون با کسب ۱۲ امتیاز در جایگاه چهارم و تیم صنایع با ۱۰ امتیاز در جایگاه پنجم قرار داشتند که نزدیکی امتیازات حساسیت این دیدار را بالاتر برده بود.
شاگردان هادی تا دقیقه ۱۰ بازی  بدون ترس از پرافتخار ترین تیم فوتسال ایران حداقل می توانستند دو گل به ثمر برساند اما توپ های آن ها با بدشانسی وارد دروازه نشد.
در دقایق ۱۰ و ۱۱ بازی مهدی جاوید دو بار دروازه بنفش پوشان هرمزگانی را باز کرد تا نارنجی پوشان مس دو گل پیش بیفتند.
در ادامه نیمه نخست فشار حملات صنایع هرمزگان  کم نشد اما در دقیقه ۱۶ بازی روی ضدحمله برای بار سوم دروازه آن ها باز شد و حسین سبزی برای بار سوم دروازه نماینده هرمزگان را باز کرد. در دقیقه ۱۸ بازی این مهدی جاوید بود که هتریک کرد و گل چهارم را برای صنایع هرمزگان به ثمر رساند. تنها ۴۰ ثانیه مانده بود که نیمه اول به پایان برسد که بلاخره صنایع هرمزگان به گل رسید و جعفر نجفی برای این تیم گلزنی کرد تا نیمه اول چهار بر یک  به سود مس سونگون ورزقان به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم این صنایع هرمزگان بود که خیلی زود به گل رسید و حسین رحیمی دومین گل را برای نماینده استان به ثمر رساند.
بعد از این شاگردان تقی پور در تیم مس احساس خطر کردند و باز هم روی به بازی جلو آوردند و سالار آقا پور گل پنجنم را برای  مس سونگون زد تا دوباره فاصله گل ها بیشتر شود. در دقیقه ۳۴ بازی بود که گل ششم برای مس سونگون رقم خورد و بلال اسماعیلی این گل را برای مس زد.
هادی بزوال سرمربی تیم صنایع هرمزگان در پنج دقیقه پایانی دست به پاور پلی زد تا شاید بتواند فاصله گل خورده را کم کند که در دقیقه ۳۶ بود که علی جوذری گل سوم را برای ز زد.


گل های این بازی تمامی نداشت و محمد بنی اسدی در دقیقه ۳۸ گل چهارم را برای صنایع هرمزگان زد تا فاصله برتری مس سونگون تنها به دو گل برسد. در ادامه این سالار آقا پور بود که گل هفتم را برای مس سونگون زد.


نتیجه  هفت بر چهار تا پایان بازی حفظ شد و تیم صنایع هرمزگان علیرغم بازی خوبی که انجام داد و بازیکنان هم  مردانه  جنگیدند در پایان مغلوب پر افتخار ترین تیم فوتسال ایران شدند.


برای تیم صنایع هرمزگان که هدایت آن را هادی بزوال بر عهده دارد،  محمد بنی اسدی،  علیرضا صابری، امین مراد احمدی،  محمد رضا دهقانی، حسین رحیمی، مجتبی حسن نژاد، محمد علی میرزایی،  حسن دهقانی، علی جوذری، جعفر نجفی،  محمد حسین بازیار و امیرحسین دهقانی بازی کردند. برای تیم مس سونگون هم علیرضا صمیمی، مهدی رستمی ها، مهدی جاوید، محمدرضا سنگ سفیدی، حمزه کدخدایی،  سالار آقا پور، بلال اسماعیلی، محمد حاجی زاده، مجتبی پارساپور، حسین سبزی، مرتضی عزتی و علیرضا شیخ لر با سرمربیگری اسماعیل تقی پور بازی کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها