قهرمانی فوتبال شش نفره فولاد هرمزگان در مسابقات جهانی کارگری روسیه



تیم فوتبال شش نفره فولاد هرمزگان قهرمان مسابقات جهانی شرکت های کارگری روسیه شد. 
  
به گزارش صبح ساحل،  تیم شش نفره فولاد هرمزگان در این مسابقات با تیم های pockocmoc و تیمی دیگر از روسیه و ونزوئلا همگروه بود.
فولاد هرمزگان در بازی اول  با نتیجه یک بر صفر تیم pockocmoc را شکست داد. نماینده استان هرمزگان در دومین بازی خود دیگر نماینده روسیه را با چهار گل از پیش رو برداشت. تیم فوتبال شش نفره فولاد هرمزگان در بازی سوم خود چهار بر صفر ونزوئلا را شکست داد و  به جمع ۱۶ تیم راه یافت.
در مرحله یک شانزدهم  فولاد هرمزگان موفق شد تیم ویتنام را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و به ۸ تیم راه یابد. در مرحله یک هشتم نهایی،  فولاد هرمزگان نیز با تیمی دیگر از روسیه روبرو شد و در وقت های قانونی بازی   صفر  صفر شد  و در ضربات پنالتی فولاد هرمزگان موفق شد با نتیجه سه  بر دو  تیم روسیه را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی راه یابد. فولاد هرمزگان در نیمه نهایی  تیم اول کشور میزبان را با تتیجه سه بر یک شکست داد تا حریف مس سرچشمه در فینال مسابقات شود. در بازی فینال تیم فولاد هرمزگان یک بر صفر مس سرچشمه را شکست داد و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت. در پایان این مسابقات تندیس بهترین بازیکن جهان به محسن پری زاده از فولاد هرمزگان تعلق گرفت. 
در این مسابقات برای تیم فوتبال شش نفره  فولاد هرمزگان مهران پایدار، محسن پری زاده، سجاد حسن پور، مهدی حمزه ئی، سعید صادقی، محمد رضا باهنر، عارف شبانه گرد، میثم راسته، میلاد قنبری به عنوان بازیکن و حسین جعفر زاده  به عنوان مربی حضور داشتند.‌
قوانین مسابقات فوتبال شش نفره  براساس فوتسال بود  اما در زمین چمن مصنوعی برگزار شد. مسابقات جهانی شرکت های کارگری در چند رشته ورزشی از جمله دوومیدانی و بسکتبال سه نفره در کشور مسکو برگزار شد.
  
تیم فوتبال شش ماه نفره فولاد هرمزگان قهرمان شد
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها