امام جمعه قشم:

بزرگترین پالاشگاه های نفت و فولاد در هرمزگان است اما رتبه اول بیکاری را داریم



حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم در دیدار صمیمانه با معاون هماهنگ‌کننده اطلاعات مردمی قرارگاه بقیه‌الله(عج) و دبیران مجامع مطالبه‌گری استان هرمزگان عنوان کرد: در روایات و کتب دینی چیزی به عنوان نقد نداریم بلکه خیرخواهی است و جامعه باید پذیرایی خیرخواهی باشد. 
به گزارش صبح ساحل، وی عنوان کرد: در مجمع مطالبه‌گران، مطالبه‌گری به ریل اخلاق بازگشته است اظهارداشت: گروه های تخصصی مطالبه‌گری در شهرستان ها در رفع مشکلات راهگشا خواهند بود و یک فرد مطالبه‌گر باید به دنبال رفع مشکلات مردم و تقویت نظام باشد. 
حجت الاسلام و المسلمین حاجبی با تاکید بر اینکه حل مشکل مردم موجب تقویت نظام خواهد شد تصریح کرد: نباید مردم را در فضای مجازی ناامید کنیم  و برای مطالبه گری نباید خط قرمز تعریف شود، اما اخلاق مداری مورد توجه قرارداشته باشد. 
وی در ادامه اظهارداشت: هرجای که احساس کنیم که باعث حل مشکل مردم میشود مطالبه‌گران وجود پیدا کنند و مسئولان باید گوش شنوای مطالبه‌گران باشند. 
امام جمعه قشم افزود: به توئیت بازی که در سطح استان راه افتاده اعتقادی ندارم چرا که موجب ضررهای را در جامعه به دنبال خواهد داشت، مطالبه‌‌گران نباید وابسته به مسائل جناهی و مالی شوند. 
وی با اشاره به معضل بیکاری در هرمزگان گفت: بزرگترین پالاشگاه های نفت و فولاد در هرمزگان قرار دارند ولی این استان در رتبه اول بیکاری کشور قرار دارد و راه حل هایی پیشنهادی تغییر هیات مدیره های صنایع است. 
حجت الاسلام و المسلمین حاجبی در ادامه با بیان اینکه خجالت میکشیم که افرادی با مدارک تحصیلی بیکار هستند افزود: هیات مدیره ها حیات خلوت نمایندگان مجلس برای رای آوردن هستند و نزدیک به ۲۵ هیات مدیره صنایع در استان مدیر پروازی هستند.
وی تصریح کرد: این عنوان و کارها اهانت به مردم هرمزگان است و مطالبه‌گران در انتصاب های ناکارآمد ورود پیدا کنند و نمایندگان مجلس کمر برخی از استاندار ها را با سفارشات خود شکسته اند که مطرح شدن این موضوعات باعث ناامیدی مردم خواهد شد. 
وی با بیان اینکه راه های مختلفی برای رای جمع کردن برای انتخابات وجود دارد اضافه کرد: مگر میشود یک عکاس به در یک مجموعه سیاست‌گذاری در شهرستان گذاشته شود .
امام جمعه قشم در پایان گفت: نگاه ها باید به مسائل کلان باشد و به مسائل جزئی پرداخته شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها