مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا در بندرعباس با حضور ۱۴ کشور برگزار می‌شود



استاندار هرمزگان میزبانی مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی مردان آسیا را فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های ورزشی و شهری دانست.

به گزارش صبح ساحل،«مهدی دوستی»استاندار هرمزگان در نشست با مدیران ورزش و دستگاه های مرتبط، ضمن اعلام این خبر گفت: میزبانی بندرعباس از مسابقات بین‌المللی والیبال ساحلی قهرمانی آسیا که با حضور ۲۴ تیم از حدود ۱۳ یا ۱۴ کشور آسیایی برگزار می شود فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های ورزشی و شهری است.

وی با اشاره به اتفاق خوب افزایش نشاط اجتماعی در جریان این مسابقات، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط بایستی به درستی وظایف خود را برای بهتر برگزار شدن این  مسابقات انجام دهند.

دوستی با بیان اینکه  این مسابقات از ۱۶ تا ۲۷ آبان در دو دوره برگزار خواهد شد، بیان کرد: تلاش خواهیم کرد میزبان شایسته‌ای برای تیم‌های حاضر مسابقات باشیم و در همین راستا آماده‌سازی زیرساخت‌های ورزشی جهت برگزاری مسابقات در حال انجام است و مجموعه ورزشی سورو بندرعباس که بعنوان مرکز برگزاری در نظر گرفته شده با همکاری شهرداری بندرعباس بهسازی و اصلاح خواهد شد. 

استاندار هرمزگان  در پایان تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای صدور ویزای فرودگاهی در فرودگاه شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس با نمایندگی وزارت امورخارجه انجام شده است و از این بابت نیز مشکلی برای پرواز مستقیم تیم‌ها به بندرعباس نداریم. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها