۱۲۵ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان محروم قشم توزیع شد



رییس جمعیت هلال احمر شهرستان قشم از توزیع ۱۲۵ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم و کم تر برخوردار غرب این جزیره خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، احمدنور سرودی اظهار کرد: این تعداد بسته لوازم التحریر همزمان با بازگشایی مدارس و دستگیری از دانش آموزان محروم و کم تر برخوردار غرب جزیره قشم در راستای تسکین آلام بشری که مهم‌ترین رسالت جمعیت هلال‌احمر است در اجرا و برگزاری طرح ملی «مهر، بانی مهر» در بین دانش آموزان روستاهای معتمد آباد، گوران، کنار سیاه و ملکی در غرب جزیره قشم توزیع شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اهداف طرح ملی «مهر، بانی مهر»، نیاز سنجی برای تعیین مناطق آسیب پذیر و بهره وران اولویت دار، بررسی و مشاهده آسیب پذیرترین مدارس و حفظ کرامت و رعایت شئونات افراد جامعه هدف، ارایه خدمات متناسب با نیاز افراد و خدمت رسانی به افرادی که زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، آموزش و پرورش، سمن ها نیستند مد نظر است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان قشم توضیح داد: در این راستا دومین دوره طرح ملی «مهر، بانی مهر» با هدف حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و تسکین آلام بشری در جزیره قشم آغاز شده که رویکرد اصلی این طرح اشاعه فرهنگ نوعدوستی و همدلی، تقویت روحیه کار گروهی و پویایی اعضای سازمان جوانان است.

سرودی با بیان اینکه مجریان طرح ملی  «مهر، بانی مهر» داوطلبان جوان عضو سازمان جوانان هلال احمر است، گفت: بهره وران این طرح دانش آموزان محروم، نیازمند و کم تر برخوردار در سطح جزیر قشم هستند.

وی اضافه کرد: به همین منظور اعضای جوانان، فعال و افتخاری جمعیت هلال احمر این شهرستان با اطلاع رسانی اجرای این طرح به خیرین، مردم نوعدوست و نیکوکاران در سطح این شهرستان مرزی، توانستند بسته های لوازم التحریر شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد، پاک کن، مداد رنگی، مداد تراش و خط کش و سایر اقلام مورد نیاز را برای دانش آموزان محروم و کم تر برخودار به ارزش ۲۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جمع آوری کنند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان قشم با قدردانی از حضور همیشگی خیرین، نیکوکاران و اعضای جوانان و داوطلب هلال احمر این شهرستان در توزیع این بسته های لوازم التحریر در بین دانش آموزان محروم و کم برخوردار غرب این جزیره خاطرنشان کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر به‌ عنوان متولی آموزش و تربیت جوانان جامعه، طرح‌ های متنوعی در حمایت از ادامه تحصیل دانش‌آموزان محروم انجام داده و این طرح به دلیل داشتن مخاطبان خاص از اهمیت ویژه ای برخوردار است که امید داریم با یاری توانمندان و خیرین و احیای ارزش‌ های بشردوستانه حمایت همه‌ جانبه‌ای از سوی جامعه نیکوکاران در این طرح صورت گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها