افزایش ۳۸ درصد ورود مسافر به جزیره کیش



سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: نیمه اول امسال ورود مسافران به این جزیره با ۳۸ درصد افزایش به ۷۸۹ هزار و ۳۷۸ نفر رسید.

  

مرتضی رمضانی گالشی روز پنجشنبه اظهار کرد: نیمه اول امسال ۷۸۹ هزار و ۳۷۸ نفر شامل ۶۳۷ هزار و ۸۶۶ نفر به وسیله هواپیما و ۱۵۱ هزار و ۵۱۲ نفر از مسیر دریا به این جزیره وارد شده اند.
وی اضافه کرد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۵۷۲ هزار و ۳۲۳ نفر بود از ۳۸ درصد افزایش برخوردار بوده است.
رمضانی گالشی یادآور شد: در این مدت پنج هزار و ۱۷۵ پرواز از نقاط مختلف کشور و ۲۰ پرواز از برخی کشورها به مقصد کیش انجام شده است.
وی افزود: برقراری پروازهای داخلی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته اما پروازهای خارجی در این مدت حدود ۱۹ برابر افزایش دارد.
سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش یادآور شد: در سال جاری ۲۴ هزار و ۷۹۴ خودروی حامل مسافر به جزیره کیش وارد شده که این مقوله نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که سه هزار و ۲۶۰ دستگاه بود حدود ۶۶ برابر رشد برخوردار شده است.
این جزیره به واسطه ایجاد زیرساخت های گردشگری هم اکنون با ۳۰ نوع خدمت توریستی یکی از مهمترین مراکز گردشگری ایران اسلامی بوده و به نسبت وسعت خود دارای یکی از وسیع ترین و کم خطرترین سواحل دنیااست.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها