با تلاش‌ها و پیگیری‌های اتاق بازرگانی هرمزگان

کارت بازرگانی نفت ستاره خلیج فارس به استان هرمزگان انتقال یافت



با تکلیف استاندار هرمزگان به شرکت های بزرگ و تلاش ها و پیگیری های مستمر اتاق بازرگانی هرمزگان در راس آنها مهندس امیرزاده نائب رییس اتاق ایران، راستی نائب رییس اتاق بازرگانی هرمزگان، جعفرپور مدیر عامل نفت ستاره خلیج فارس و هیات رییسه اتاق بازرگانی هرمزگان کارت بازرگانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس به عنوان اولین شرکت بزرگ از تهران به استان هرمزگان انتقال یافت تا بدین ترتیب اتاق بازرگانی هرمزگان بتواند رسالت خود را به مردم و شکوفایی اقتصاد استان ادا نماید.

 


به گزارش صبح ساحل، انتقال کارت بازرگانی شرکت های بزرگ به داخل استان همواره یکی از دغدغه های مسوولان اتاق بازرگانی هرمزگان بود چرا که بر اساس قانون شرکت هایی که در استان دایر هستند باید خدمات خود را از داخل استان دریافت نمایند.
دغدغه و پیگیری های اتاق بازرگانی هرمزگان بعد از تلاش های فراوان به ثمر نشست که در این بین تلاش ها و همکاری خوانساری ریاست اتاق بازرگانی تهران قابل تقدیر و ستودنی است.
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان نیز به نمایندگی از جامعه اقتصادی استان از تلاش های مستمر و دلسوزانه جعفرپور مدیر عامل جدید نفت ستاره خلیج فارس قدردانی نمود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها