استاندار هرمزگان در نشست با هیئت رئیسه مجمع جهادگران بسیج سازندگی مطرح کرد؛

20 پروژه راهسازی هرمزگان با استفاده از تجهیزات راهسازی معطل مانده دستگاه‌های دولتی عملیاتی می‌شود



استاندار هرمزگان در حمایت از موضوع ساماندهی گروه‌های جهادی و ارتقاء کارایی این مجموعه بزرگ مردمی گفت: آمادگی لازم در حوزه تخصیص زمین یا واگذاری ساختمان دولتی معطل وجود دارد تا شاهد سرعت بخشی و گسترش فعالیت گروه‌های جهادی باشیم.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان در نشست با هیئت رئیسه مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان، گفت: با کمک و همراهی گروه‌های جهادی می‌توان بخش قابل توجهی از مشکلات را مرتفع کرد.

وی با تاکید بر فعال سازی ظرفیت‌های و امکانات معطل دولتی در سطح استان، بیان کرد: 20 پروژه راهسازی هرمزگان با استفاده از تجهیزات راهسازی معطل دستگاه‌های دولتی عملیاتی می‌شود.

استاندار هرمزگان بااشاره به سیاست‌ جهادی دولت در فعال کردن ظرفیت‌ها و امکانات معطل دولتی افزود: در استان نیز در بخش تجهیزات و ادوات راهسازی و تجهیزات بیمارستان صحرایی استانداری اقدامات خوبی صورت گرفت و این امکانات به منظور خدمات رسانی موثرتر به مردم وارد چرخه بهره وری شده‌اند.

وی اضافه کرد: ظرفیت معطل مانده تجهیزات و ادوات راهسازی دولتی بعد از مدیریت تعمیراتی و نوسازی از مهرماه جاری در مسیر خدمت رسانی قرارگرفته و بخشی در بستک فعال شده و بخشی نیز برای عملیاتی شدن 20 پروژه راهسازی در مناطق محروم استان مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

دوستی با تاکید بر حمایت از گروه های جهادی استان اظهارداشت: برای تکمیل پروژه‌ها و خدمات رسانی به مردم، همراهی و کمک گروه‌های جهادی ظرفیت بزرگی است که بخشداران و دهیاران با همکاری و تعامل مناسب می‌توانند بخش قابل توجهی از مشکلات را مرتفع کنند.

گفتنی است در این جلسه اعضای مجمع جهادگران استان به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود در حوزه بهبود عملکرد و کارایی گروه‌های جهادی، ساماندهی و نظم بخشی به فعالیت‌ها، بهره بردن از امکانات و ظرفیت‌های موجود در جهت ارتقا سطح خدمات رسانی و برگزاری جلسات مستمر مجمع، پرداختند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها