سرپرست اداره کل راه آهن استان:

محموله ترانزیتی روسیه به هرمزگان رسید 



سرپرست  اداره کل راه آهن استان هرمزگان گفت: دو  رام قطار تزانزیتی حامل محموله کود شیمیایی (پتاس) به استان هرمزگان رسید و محموله با کشتی راهی هند و آفریقای جنوبی خواهد شد .
  
به گزارش صبح ساحل، حمید گوگوچانی  با اشاره به  حمل بار ترانزیتی به تناژ یک میلیون تن از مبدا روسیه به مقصد هندوستان و آفریقای جنوبی،از طریق کریدور ریلی شمال به جنوب افزود : در حال حاضر یک رام قطار  در مسیر عبور از  خاک ایران است و فردا به هرمزگان می رسد و قرار است کود پناس به کشورهای مذکور ارسال شود. وی ادامه داد:  همکاری اداره گمرکات و  بنادر و دریانوردی هرمزگان  باعث  کاهش زمان و سرعت بخشیدن به ترانزیت محموله ها شده است .
به گفته گوگوچانی ، قطار ترانزیتی پس از خروج از روسیه با عبور از کشورهای قزاقستان  و ترکمنستان و طی مسیر حدود  ۴ هزار  کیلومتری از مرز ریلی سرخس وارد کشور شده و  پس از عبور از  یک هزار و ۶۰۰ کیلومتر در کشور به بندر شهید رجایی بندرعباس رسیده است سپس محموله از اسکله شهید رجایی بندرعباس  با کشتی به هند  و آفریقای جنوبی  ارسال می شود .  وی اظهار داشت : دیروز یک رام قطار با ۳۷ واگن  و امروز نیز یک رام قطار با ۳۹ واگن محموله پتاس  وارد بندر  شهید رجایی شده است .
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها