سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران:

ایرلاین‌ها برای افزایش نرخ بلیت هواپیما‌ها درخواست داده‌اند



سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به افزایش هزینه‌های شرکت‌های هواپیمایی بسیاری از ایرلاین‌ها درخواست بررسی و تغییر نرخ‌ها در شواری عالی هواپیمایی را کرده‌اند.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از باشگاه خبرنگاران، «شمس الدین فرزادی پور»، سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به افزایش هزینه های شرکت های هواپیمایی و از سوی دیگر تشدید تحریم ها مبنی بر تامین قطعات، بسیاری از ایرلاین ها درخواست تغییر و افزایش نرخ های بلیت هواپیما کرده اند.

به گفته سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، هزینه‌های شرکت‌های هواپیمایی افزایش یافته و با توجه به آنکه نرخ بلیت هواپیما هم از سال گذشته افزایش نیافته است بنابراین ایرلاین‌ها درخواست افزایش قیمت داده‌اند که این موضوع باید در شورای عالی هواپیمایی بررسی شود.

وي اضافه کرد: فروش بلیت به صورت دلاری متوقف شده اما باید این موضوع در نظر گرفته شود که هم اکنون این فروش از طریق واسطه ها و دلالان در دفاتر شرکت‌های مسافرتی انجام می شود.

گفتني است؛ آخرین تغییر نرخ بلیت هواپیما برای آذر سال گذشته بود و براساس آن طبق دستور وزیر راه وشهرسازی و همچنین مصوبه شورای عالی هواپیمایی نرخ بلیت‌ها به صورت میانگین ۱۵ درصد کاهش پیدا کرد و برای بلیت هواپیما در مسیر‌های مختلف کف  و سقف قیمتی در نظر گرفته شد که البته بررسی‌های میدانی حاکی از آن است که بلیت هواپیما همواره با سقف قیمتی به فروش رسیده است. همچنین شمس الدین فرزادی پور، سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  اول مهرماه گفته بود:« هزینه‌های شرکت‌های هواپیمایی افزایش یافته و با توجه به آنکه نرخ بلیت هواپیما هم از سال گذشته افزایش نیافته است بنابراین ایرلاین‌ها درخواست افزایش قیمت داده اند که این موضوع در حال بررسی است و به نظر می‌رسد تا بعد از اتمام پرواز‌های اربعین نتایج آن اعلام شود».

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها