افزایش سرعت باد و متلاطم بودن خلیج فارس/ تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن شناورها فراهم شود



 رییس اداره هواشناسی قشم با پیش بینی افزایش سرعت باد و متلاطم بودن خلیج فارس برای امروز (جمعه یازدهم آذر ۱۴۰۱) خواستار گرفتن تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن شناورها در این منطقه شد.

      

به گزارش صبح ساحل، محمد کاملی دیرستانی روز جمعه با توصیف پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی استان هرمزگان و جزیره قشم افزود: در روز جاری پدیده غالب، وزش بادهای شمال غربی برروی خلیج فارس و جزایر غربی استان هرمزگان(کیش و لاوان) خواهد بود.

وی ادامه داد: طبق پیش بینی های هواشناسی دریایی انجام شده آب های دریای عمان و تنگه هرمز در روز جاری تا اندازه ای آرام و شرایط برای رفت و آمدهای دریایی مساعد پیش بینی می شود.

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم توضیح داد: از نظر جوی در ساعت های صبح جوی آرام و پایدار و در ساعت های بعدازظهر گاه وزش باد پیش بینی می شود.

کاملی دیرستانی اضافه کرد: از فردا شنبه تا اوایل هفته آینده، در ساعاتی گذر ابر در آسمان استان هرمزگان پیش بینی می شود و وقوع بارش پراکنده باران در برخی نقاط (بیشتر ارتفاعات استان) دور از انتظار نیست.

وی گفت: از لحاظ دمایی، نوسانات دمایی تغییرات یک تا ۲ درجه ای خواهد داشت.

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم بیشینه دما و رطوبت را در ایستگاه هواشناسی (فرودگاه قشم) ۲۹ درجه و ۸۸ درصد و شهر قشم را ۲۹ و ۸۴ درصد اعلام کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها