آیپد تاشو اپل سال ۲۰۲۴ از راه خواهد رسید



به نظر می‌رسد اپل خود را برای معرفی یک آیپد تاشو در سال آینده میلادی آماده می‌کند. این اولین آیپد تاشدنی اپل خواهد بود که طراحی کاملا منحصربه‌فردی دارد.

    

به گزارش صبح ساحل، مینگ‌چی کو از تحلیلگران مطرح حوزه فناوری امروز فاش کرده اپل در حال توسعه یک آیپد تاشو برای معرفی در سال ۲۰۲۴ است. به گفته این تحلیلگر اپل ابتدا یک آیپد مینی در سال ۲۰۲۴ ارائه خواهد کرد که تولید انبوه آن از سه ماهه اول آن سال شروع خواهد شد. سپس در ادامه یک آیپد تاشو معرفی خواهد شد که مجهز به یک پایه نگهدارنده (Kickstand) از جنس الیاف کربنی خواهد بود. البته ممکن است منظور کو از پایه نگهدارنده همان کیس محافظه باشد، چرا که اکثر دستگاه‌های تاشدنی می‌توانند به‌ خودی‌خود بایستند و نیازی به نگهدارنده ندارند.

کو می‌گوید این پایه نگهدارنده توسط شرکت Anjie Technology ساخته شده و به همراه آیپد تاشو اپل ارائه خواهد گردید. بنابراین، اپل سعی خواهد کرد خود را با ترند بازار که به سمت دستگاه‌های تاشو می‌رود وفق دهد.

انتظار می‌رود اپل در سال ۲۰۲۳ که به‌تازگی شروع شده سال سختی در بخش تبلت داشته باشد. پیش‌بینی می‌شود با کاهش فروش ۱۰ الی ۱۵ درصدی مواجه شود که دلیل آن عدم عرضه محصولات جدید خواهد بود. با این‌حال، عرضه یک آیپد مینی جدید و اولین آیپد تاشو اپل در سال ۲۰۲۴ باعث رشد فروش این شرکت خواهد شد.

ضمنا چندین منبع فاش کرده‌اند که آیپد پروهای بعدی اپل مجهز به پنل‌های OLED خواهند بود و اندازه آن‌ها از ۱۱ و ۱۲.۹ اینچ به ۱۱.۱ و ۱۳.۱ اینچ افزایش خواهد یافت. اخیرا نیز یک گزارش ادعا کرده بود که یک آیپد ۱۶ اینچی در راهست. گزارش دیگری نیز درباره یک پنل تاشو ۲۰.۲۵ اینچی وجود داشت که البته این یک سایز بسیار بزرگ محسوب می‌شود و بعید است که اپل بخواهد از آن در آیپدهای خود استفاده کند. به هر حال، باید ببینیم که این شرکت چه فکرهایی در سر دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها