بهره‌برداری بیش از 93کیلومتر راه روستایی هرمزگان در دهه فجر 



رئیس نظارت بر ساخت راه های فرعی و روستایی هرمزگان از به بهره برداری رسیدن بیش از 93 کیلومتر راه روستایی در استان طی دهه فجر امسال خبر داد.
 
به گزارش صبح ساحل، میثم نوبانی رئیس نظارت بر ساخت راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان اظهار داشت: با توجه به خسارت بارش های اخیر به راه ها اعم از فرعی و روستایی، راهداران این اداره کل علاوه بر ترمیم و بازگشایی راه ها در مورد ساخت و آسفالت جاده ها هم بی وقفه مشغول هستند و انشاالله در دهه فجر بیش از 93 کیلومتر راه روستایی به بهره برداری خواهد رسید.
نوبانی افزود: یک هزارو 712 روستای دارای سکنه  در استان داریم که از این تعداد 1 190روستا از راه آسفالته برخوردارند  و همچنین  220 روستای بالای 20 خانوار فاقد راه آسفالته هستند.
وی با اشاره به اینکه هدف ما امسال این است که 150 کیلومتر از راه های روستا های بالای 20 خانوار در سطح استان را آسفالته شوند تصریح کرد: در 8 ماهه نخست 84 درصد انجام و مابقی تا پایان سال به اتمام می رسند.
نوبانی بیان کرد: برای دهه مبارک فجر راههای آسفالته روستایی حسن آباد و سیاتک شهرستان بندرلنگه به طول 3 کیلومتر ، کوشه جیجیان شهرستان قشم به طول 2 کیلومتر ،ناز دشت و خمینی آباد شهرستان رودان به طول 4/7 کیلومتر ، انجیره کوران بندرلنگه به طول 20 کیلومتر و ...افتتاح می شوند.
وی در ادامه گفت:در مجموع بیش از 93 کیلومتر راه روستایی به ارزش 225 میلیارد تومان برای دهه فجرافتتاح می شود.
رئیس نظارت بر ساخت راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان ابراز کرد:6 هزارو 986میلیارد تومان برای اتمام راه های آسفالت در سطح استان مورد نیاز است.
نوبانی همچنبن گفت: پل چارک دارای 9دهانه 20 متری به طول180 متر در محور اتصال محور اصلی به شهر چارک ومسیر زمینی به جزیره کیش با هزینه 30 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها