عاملان درگیری مسلحانه در رودان دستگیر شدند

تيراندازی بر سر مالكيت يک قطعه زمين



سه نفر  که بر سر اختلاف ملکی و مالی  باهم درگیر بودند،پس از  تیراندازی به سمت یکدیگر ، توسط پلیس رودان دستگیر شدند.به گفته  فرمانده انتظامی استان هرمزگان خوشبختانه در این درگیری به کسی آسیبی وارد نشد. این حادثه دریکی از روستاهای شهرستان رودان رخ داد و شلیک گلوله‌ها به‌وسیله اسلحه شکاری بود.
   
به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری بابیان اینکه  متهمان باانگیزه اختلاف حساب زمین کشاورزی و ملکی به‌سوی هم شلیک کردند  گفت: پس از یک نزاع منجر به تیراندازی دریکی از روستاهای توابع شهرستان رودان، با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.وی ادامه داد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند با توجه به سرنخ‌های موجود سه متهم دخیل در این درگیری را در سطح شهرستان شناسایی و آن‌ها را در عملیاتی جداگانه و منسجم دستگیر کنند.سردار جعفری با اشاره به اینکه خوشبختانه در این درگیری آسیبی به افراد وارد نگردیده و شلیک اسلحه شکاری به سمت منطقه بی‌خطر صورت گرفته، افزود: برابر بررسی‌های صورت گرفته و اظهارات متهمان، انگیزه این نزاع اختلافات ملکی و اختلاف حساب بر روی یک قطعه زمین کشاورزی و باغ صورت گرفته است.فرمانده انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضائی برخوردهای قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی انجام خواهد داد و افرادی که امنیت روانی جامعه را به خطر می اندازند با بر خورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهند شد.
   
 کشف مواد مخدر از قاچاقچیان مسلح 
با تلاش مأموران انتظامی شهرستان میناب و با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی یک محموله 332کیلویی انواع مواد مخدر کشف شد. فرمانده انتظامی استان در این خصوص گفت که  طی اقدامات و اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند محموله‌ای از مواد مخدر را به‌صورت مسلحانه از شهرستان سیریک به شهرستان میناب انتقال دهند که موضوع سریعاً در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب با سه اکیپ طی هماهنگی قضائی با تدابیر فرماندهی با همکاری پاسگاه سندرک و شهرستان سیریک اقدام به مأموریت نموده و با انجام اقدامات اطلاعاتی خودروهای دخیل که یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه پژو 405بودند را شناسایی نمودند.
وی بیان کرد: مأموران انتظامی پس از رصد و کنترل و تعقیب و مراقب دقیق توانستند خودروها را در روستای ساحلی کوهستک - سیریک متوقف و در همین راستا قاچاقچیان مواد مخدر که مسلح بودند اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند و با توجه به افزایش و حجم بالای آتش مأموران ، قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیدند و ضمن اینکه یک نفر از آنان مجروح شد بارها کردن خودروها ناچار اقدام به فرار نمودند.
وی خاطرنشان کرد:مأموران انتظامی پس از انتقال خودروها به مقر پلیس و طی بازرسی از آنان توانستند 272کیلو 400گرم شیشه و 59کیلو 500گرم هروئین ، یک قبضه سلاح جنگی و دوتیغه خشاب با تعداد زیادی فشنگ که در صندوق‌عقب بودند کشف نمایند . 
سردار  جعفری گفت: در این عملیات خودرو پژو 405 که اسکورت خودروهای حامل مواد مخدر بود توقیف و دو نفر  از قاچاقچیان دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.فرمانده انتظامی استان هرمزگان بابیان اینکه یكی از اصلی‌ترین مأموریت‌های پلیس مبارزه با حمل، نگهداری، قاچاق و فروش مواد مخدر است، بیان داشت: ما استوارتر از همیشه در برابر قاچاقچیان ایستاده‌ایم و به‌هیچ‌عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهیم داد.
  
 دستگیری حاملان حدود 300 کیلو حشیش در بندرعباس 
مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس 2 قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ با 274 کیلو حشیش دستگیر کردند. فرمانده انتظامی استان بابیان این مطلب گفت: ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرعباس در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ حین گشت زنی هدفمند در محور جاده اسکله شهید رجایی به یکدستگاه خودرو سواری پژو405 مشکوک و دستور توقف دادند. 
وی افزود: راننده و سرنشین خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت خودرو اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز طولانی و مورد هدف قرارگرفتن لاستیک خودرو نهایتا خودرو متواری متوقف و در بازرسی از آن مقدار 274 کیلو مواد مخدر حشیش کشف و ضبط شد.
سردار جعفری خاطر نشان کرد : در این عملیات مسلحانه 2 سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان احتمالی این محموله مواد مخدر ادامه دارد.
این مقام ارشد انتظامی استان ،اظهار داشت: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند، لازم است شهروندان و عموم مردم فهیم استان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند .
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها