راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان خبر داد:

افزایش بازدید و نظارت بر عملکرد مجتمع خدمات رفاهی شرق استان هرمزگان



روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان، از بازدید و آماده سازی مجتمع های خدماتی رفاهی برای سفرهای نوروزی برای خدمات بهتر به مردم در استان خبر داد‌.

به گزارش صبح ساحل و به نقل از مسعود موذن زاده، مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان، مطابق دستورالعمل های صادره از مجتمع خدمات رفاهی حوزه شرق استان بازدید به عمل آمده و مجتمع خدمات رفاهی در جهت ارائه خدمات مناسب عنوان گردیده و به مجتمع هایی که از امکانات کافی برخوردار نبوده تذکرات لازم صادر شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان تصریح کرد:« در همین راستا اطلاعات کلیه مجتمع خدمات رفاهی استان در اپلیکیشن مجتمع‌های خدماتی رفاهی وارد گردیده که هم وطنانی که قصد استفاده از مجتمع‌های خدماتی در محورهای مواصلاتی استان را دارند می‌توانند با دریافت و نصب اپلیکیشن فوق از برنامه بازار از خدمات این اپلیکیشن استفاده کند».

محمد رضا سفیری زاده خورگو، مسئول مجتمع خدمات رفاهی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان ضمن تایید این خبر گفت:« در کل حوزه استحفاظی استان هرمزگان، ۴۲ مجتمع خدمات در حال بهره‌برداری برای خدمات به هم وطنان است که از این تعداد ۱۸ مورد در حوزه شرق استان نسبت به ارائه خدمات به کاربران جاده اقدام می کنند».

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها