دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر و کشف 274 کیلو حشیش در هرمزگان



ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس 2 قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ با 274 کیلو حشیش شناسایی ودستگیر شدند.

          

به  گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرعباس در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ شب گذشته حین گشت زنی هدفمند در محور جاده اسکله شهید رجایی به یکدستگاه خودرو سواری پژو405 مشکوک و دستور توقف دادند.  

وی افزود : راننده و سرنشین خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده با افرایش سرعت خودرو اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز طولانی و مورد هدف قرارگرفتن لاستیک خودرو نهایتا خودرو متواری متوقف و در بازرسی از آن مقدار 274 کیلو مواد مخدر حشیش کشف و ضبط شد. 

سردار غلامرضا جعفری خاطر نشان کرد : در این عملیات مسلحانه 2 سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان احتمالی این محموله مواد مخدر ادامه دارد. 

این مقام ارشد انتظامی استان ،اظهار داشت : پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند، لازم است شهروندان و عموم مردم فهیم استان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها