رقابت های دو و میدانی دانش آموزی کشور

نفرات برتر ماده های مختلف معرفی شدند



رقابت های دو و میدانی دانش آموزی کشور یادواره ۱۷۶ شهید دانش آموز هرمزگان و مدارس زینبیه ثارالله میانه به میزبانی بندرعباس با جایگاه دهمی هرمزگان به پایان رسید. 

   
به گزارش صبح ساحل، روز پایانی این مسابقات در پیست ورزشگاه خلیج فارس برگزار شد که در پایان تیم همدان با کسب سه طلا و یک  نقره و ۷۴۳ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت.
همچنین تیم تهران با کسب یک طلا ، یک نقره ، یک برنز و کسب ۷۰۸ امتیاز در رتبه دوم و تیم گلستان با چهار طلا ، یک نقره و کسب ۷۰۵ امتیاز در رتبه سوم جای گرفتند.
تیم دانش آموزی هرمزگان نیز با کسب یک  مدال برنز در ماده رله سوئیسی توسط امیرحسین خاکسار ، مصطفی تبوراک ، محمدامین محمودزاده و محمد باقر دهقان نژاد با ۶۴۲ امتیاز مشترکا با بوشهر و قم در رتبه دهم قرار گرفت. در  رقابت های انفرادی این مسابقات به
در دو ۱۰۰ متر جویا خدا پرست از کردستان با ۱۰ ثانیه و ۸۱ صدم ثانیه ، دو ۲۰۰ متر سینا نجفی از تهران با ۲۲ ثانیه و ۳۹ صدم ثانیه ، در دو ۴۰۰ متر  سید محمد سجاد آقایی از خراسان رضوی با ۴۸ ثانیه و ۸۶ صدم ثانیه ، دو ۸۰۰ متر محمدحسام مظفری از گلستان با یک دقیقه و ۵۴ ثانیه ،
در دو ۱۵۰۰ متر رضا مصطفی نژاد از لرستان با ۴ دقیقه و ۸ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه و در  دو ۳۰۰۰ متر یوسف آذریان از کهگیلویه و بویراحمد با ۹ دقیقه و ۱۵ ثانیه و ۵۳ صدم ثانیه در رتبه نخست قرار گرفتند.
همچنین در ماده ۱۱۰ متر با مانع و ۳۰۰ متر با مانع امیرحسین زندی و یاسین گل محمدی از همدان اول شدند‌.
در ماده پرش طول نیز امیر مهدی بهادری از کرمان ، در پرش سه گام و پرش ارتفاع فرید قرنجیک و حبیب الله حبیبی محمودآبادی از گلستان و در پرش با نیزه محمد مهدی زاهدی از خوزستان نفرات برتر شناخته شدند.
در ماده پرتاب وزنه ، پرتاب نیزه و پرتاب دیسک ، محمد حسین سزاوار از لرستان ، فرید قرنجیک از گلستان و عباس محراب پور از کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه نخست ایستادند.
در بخش گروهی رله سوئیسی نیز تیم همدان در رتبه نخست قرار گرفت. این دوره از رقابت ها با شرکت بیش از هزار دانش آموز در دو رشته فوتسال و دو و میدانی تا ۲۳ بهمن ادامه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها