آزادسازی ۵۰۰ هکتار اراضی ملی در قشم



مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم از بازپس گیری بیش از ۵۰۰ هکتار از زمین های ملی و آزادسازی سواحل در قشم خبر داد.

  

به گزارش صبح ساحل، محسن غلامی اظهار داشت: رعایت نص صریح قانون در واگذاری اراضی و صیانت از حقوق عامه یکی از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم است که در دستور کار سازمان منطقه آزاد قشم هم قرار گرفته است.

وی با اشاره به شایعات منتشر شده در فضای مجازی در خصوص واگذاری سواحل ریگو در دولت سیزدهم، تصریح کرد: هیچگونه واگذاری در این سواحل در دوره جدید به هیچ شخص حقوقی یا حقیقی انجام نشده و انتشار این دست از شایعات در جهت تضعیف رویکرد ضدفساد در دستگاه های اجرایی می باشد.

مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به رویکرد و قاطعیت سازمان منطقه آزاد قشم در مقابله با زمین خواری، ابراز داشت:رعایت نص صریح قانون در واگذاری اراضی و صیانت از حقوق عامه یکی از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم است و ما نیز در منطقه آزاد قشم براساس همین رویکرد گام برمی‌داریم.

غلامی خاطرنشان کرد: همین رویکرد موجب برپایی نهضت بازپس‌گیری اراضی ملی و آزادسازی سواحل شد و تاکنون بیش از 500 هکتار از اراضی ملی با همکاری دستگاه قضایی و سازمان منطقه آزاد قشم به بیت المال بازگشته و موجب ارتقای رویکرد مبارزه با فساد در جزیره شده است.

وی تاکید کرد: اگر یک فرد سرمایه گذار برای دریافت زمین و سرمایه گذاری در این محدوده تقاضایی داشته باشد پس از بررسی درخواست از نظر قانونی، محیط زیستی و با توجه به منافع عمومی واگذاری انجام  و اطلاع رسانی های لازم در مورد هرگونه واگذاری از طریق منابع رسمی به شهروندان انجام خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها