معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی راه‌های روستایی توابع بخش مرکزی شهرستان رودان



در ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور محمدمهدی رضایی لری معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، عبدالرضا سالاری فرماندار شهرستان رودان، محمد دهقانی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رودان، بخشدار، معتمدین، خیرین و تعداد دیگری از مسئولین این شهرستان، عملیات اجرایی راه روستایی بادافشان از توابع بخش مرکزی شهرستان رودان آغاز شد.

  

 آغاز عملیات اجرایی راه روستایی بجگ از توابع  رودان

در ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور محمدمهدی رضایی لری معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، عبدالرضا سالاری فرماندار شهرستان رودان، محمد دهقانی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رودان، بخشدار، معتمدین، خیرین و تعداد دیگری از مسئولین این شهرستان، عملیات اجرایی راه روستایی بجک از توابع بخش مرکزی شهرستان رودان آغاز شد.فرماندار شهرستان رودان در تشریح این پروژه گفت: عملیات اجرایی راه روستایی بجک به طول 5 کیلومتر با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان احداث خواهد شد و تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد.عبدالرضا سالاری افزود: با احداث این مسیر علاوه بر برخوردار شدن دو روستای بجگ و سیزه با جمعیتی بالغ بر 150 خانوار از نعمت راه مناسب باعث توسعه گردشگری با توجه به وجود مناطق بکر گردشگری در منطقه و توسعه کشاورزی با توجه به مستعد بودن زمین‌های آن و تسریع در دسترسی به روستاها و کاهش مصرف سوخت و افزایش ایمنی استفاده کنندگان از مسیر خواهد شد.

عملیات اجرایی راه روستایی بادافشان

فرماندار رودان در این مراسم گفت: این راه به طول ۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل کمک های خیرین و مسوولیت اجتماعی صنایع و معادن و اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری در فاز اول اجرا خواهد شد. عبدالرضا سالاری افزود: برای اجرای کامل این راه به اعتباری بالغ بر 320 میلیارد ریال نیاز می باشد. وی ادامه داد: با احداث این مسیر علاوه بر برخوردار شدن دو روستای بادافشان بالا و پایین با جمعیتی بالغ بر 50 خانوار از نعمت راه مناسب باعث توسعه گردشگری با توجه به وجود مناطق بکر گردشگری در منطقه و توسعه کشاورزی با توجه به مستعد بودن زمین‌های آن و تسریع در دسترسی به روستاها و کاهش مصرف سوخت و افزایش ایمنی استفاده کنندگان از مسیر خواهد شد.

فرماندار رودان تصریح کرد: این طرح شامل عملیات اجرایی بازگشایی و زیر سازی مسیر و ابنیه فنی می باشد که راه بادافشان را به راه اصلی مسیر رودان به رودخانه متصل می کند. سالاری افزود: این راه به طول ۶ کیلومتر با اعتباری بالغ دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل کمک های خیرین و مسوولیت اجتماعی صنایع و معادن و اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری در فاز اول اجرا خواهد شد. شایان ذکر است منطقهٔ باد افشان واقع در بخش مرکزی از توابع شهرستان رودان و یکی از نقاط دیدنی استان هرمزگان است.

  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها