آغاز پیش فروش بلیط های نوروزی قطار بدون افزایش قیمت از 13 اسفند



برای کسب دریافت برنامه حرکت قطارها، خرید و قیمت بلیط، به صورت شبانه‌ روزی از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق شماره تلفن 1539 تماس حاصل کرده یا به پایگاه اینترنتی www.raja.ir مراجعه کنید.

       

به گزارش صبح ساحل، علیرضا علی‌سلیمانی اظهار کرد: فروش بلیت قطارهای مسافری رجا برای همه مسیرها غیر از مسیرهای منتهی به مشهد مقدس و بالعکس به صورت ‌مراجعه حضوری از طریق  مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور از ساعت 8 صبح روز شنبه 13 اسفند ماه و فروش غیر حضوری این مسیرها از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مجاز از ساعت 14 همان روز انجام می‌شود.

وی افزود: عرضه بلیت قطار برای همه مسیرهای منتهی به مشهد مقدس، به غیر از تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و بالعکس به صورت حضوری  یکشنبه آینده 14 اسفند ماه از ساعت 8 صبح و فروش غیر حضوری این مسیرها از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مجاز از ساعت 14 همان روز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: زمان فروش بلیت قطار برای مسیرهای تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و بالعکس به صورت حضوری روز دوشنبه 15 اسفند ماه از ساعت 8 صبح و آغاز فروش غیر حضوری بلیت برای این مسیرها را از ساعت 14 همان تاریخ است.

رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت رجا با تاکید بر ثبت شماره تلفن همراه مسافران در زمان خرید بلیت، گفت: مسافران گرامی، هنگام خرید بلیت از هر یک از روش‌های موجود (حضوری یا سایت‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌ها)، حتما شماره تلفن همراه خود را برای اطلاع‌رسانی‌های بعدی درج کرده و پس از خرید بلیت از دریافت پیامک تائید خرید و اطلاعات سفر اطمینان حاصل کنند، عدم دریافت پیامک خرید بلیت، می‌تواند فرصت هر گونه سوء استفاده بعدی از خرید شما را به‌وجود آورد.

علی‌سلیمانی اضافه کرد: از هموطنان می خواهیم در هنگام خرید حضوری بلیت قطارهای مسافری حتماً کارت ملی خود را به همراه داشته باشند و پس از دریافت بلیت، بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت یا مخدوش بودن آن، سریعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند.

وی تاکید کرد:‌هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر، همچنین دریافت برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت، خرید بلیت و... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق شماره تلفن 1539 تماس حاصل کرده یا به پایگاه اینترنتی www.raja.ir مراجعه کنند، شماره پیامک 5000139 شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها