شانس برنده‌شدن در پیش‌‌فروش ایران‌‌خودرو چقدر است؟



بر اساس اعلام شرکت ایران خودرو، شب گذشته یک میلیون و 900 هزار نفر در پیش فروش فوق‌العاده ایران خودرو شرکت کردند و تعداد افراد شرکت کننده در این طرح 80 درصد نسبت به فروش مرحله قبل کاهش یافته است.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته تجارت‌نیوز، قرعه کشی پیش فروش فوق‌العاده ایران خودرو دیشب به پایان رسید و نتایج اعلام شد. حال این سوال پیش می‌آید که شانس برنده شدن در پیش‌فروش ایران‌ خودرو چقدر است؟

بر اساس اطلاعیه شرکت خودروسازی ایران خودرو دنا پلاس اتوماتیک در چهل‌وسومین مرحله فروش اینترنتی ایران‌ خودرو بیشترین متقاضی را داشته است و تقریبا ۴۰ درصد از شرکت‌گنندگان برای خرید آن دست به کار شدند.
نتایج قرعه‌کشی ایران‌خودرو در اسفند امسال نشان می‌دهد متقاضیان محصولات این کارخانه درمقایسه با مرحله قبل حدود ۸۰ درصد ریزش داشته است. درحالیکه دی‌ماه امسال چیزی حدود ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر برای شرکت در طرح پیش‌فروش ثبت‌نام کردند، طبق اعلام ایران خودرو و بعد از مشخص شدن نتایج قرعه‌کشی، این تعداد به حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر کاهش پیدا کرده است. در این مرحله که چهل‌وسومین دور از پیش‌فروش محصولات ایران‌ خودرو محسوب می‌شد، در مجموع ۱۰ هزار و ۳۰۰ دستگاه دنا پلاس اتوماتیک، سورن پلاس، هایما S۵ اتوماتیک و هایما S۷ پلاس عرضه شدند.

 

شانس برنده شدن دنا پلاس اتوماتیک در قرعه‌کشی ایران‌خودرو

دنا پلاس اتوماتیک در طرح فروش اینترنتی اسفند ایران‌خودرو بیشترین متقاضی را داشته است. از بین یک میلیون و ۸۹۸ هزار و ۶۹۹ نفری که تا پایان مهلت قانونی در طرح فروش اینترنتی ایران‌خودرو ثبت‌نام کردند، ۷۵۴ هزار و ۷۰۹ نفر یعنی چیزی حدود ۴۰ درصد از کل متقاضیان برای خرید دنا پلاس اتوماتیک اقدام کردند. محصولی که ایران‌خودرو آن را با مهلت تحویل سه‌ماهه و با قیمت ۴۱۱ میلیون تومان پیش‌فروش کرد و در بازار آزاد آن را تقریبا دوبرابر نرخ کارخانه معامله می‌کنند.

البته از بین تقریبا ۷۵۵ هزار نفری که برای خرید دنا پلاس اتوماتیک دست به کار شدند، ۴۷۰ هزار و ۵۵۳ نفر جزو متقاضیان عادی بودند که با احتساب هزار و ۵۰۰ مدلی که ایران‌خودرو عرضه کرد، شانس برنده شدن این خودرو یک به ۳۱۳ نفر تخمین زده می‌شود. از طرفی به ازای هر ۵۳ نفر در قالب طرح جوانی جمعیت، یک متقاضی شانس برنده شدن در قرعه‌کشی را دارد و شانس برنده شدن متقاضیان طرح خودرو‌های فرسوده که برای خرید دنا پلاس اقدام کردند، یک به ۱۵۱ نفر خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها