جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان:

اسباب‌کشی در ایام نوروز بدون هماهنگی با پلیس ممنوع است



جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان گفت: هرگونه اسباب کشی در ایام نوروز بدون هماهنگی با پلیس ممنوع است در صورت اضطرار حتما می‌بایست با هماهنگی و اخذ مجوز از کلانتری‌های محل صورت گیرد.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ " مهرداد مشوق گفت: با توجه به انجام مسافرت‌های درون و برون استانی خانواده ها، در ایام تعطیلات نوروز و خالی ماندن تعداد زیادی از منازل در این ایام و احتمال وقوع سرقت، هرگونه اسباب کشی و جابجایی اثاثیه منزل ممنوع می‌باشد.

او ضمن توصیه به مشاورین املاک که منازل مسکونی را اجاره یا رهن یا به فروش می‌رسانند، گفت: مدیران و مشاوران دفاتر املاک می‌بایست به کسانی که به آن‌ها برای جابجایی اسباب و اثاثیه به آنان مراجعه می‌کنند یادآوری نمایند که حتما با کلانتری محل هماهنگی‌های لازم برای جابجایی اثاثیه منزل خود انجام دهند.

این مقام انتظامی استان گفت: لازم است افرادی که در صورت اضطرار قصد جابه جایی اثاثیه در ایام نوروز را دارند با مراجعه به کلانتری محل سکونت خود ضمن تکمیل فرم مربوطه اقدام به اخذ مجوز کنند.

سرهنگ مشوق گفت: پلیس استان باآمادگی کامل و با تمام توان درایام نوروز بیش از پیش برای امنیت شهروندان تلاش می‌کندتا عموم مردم و میهمانانی که به این استان سفر کرده اند نوروزی توام با آرامش را سپری کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در پایان با تأکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی مردم در ایام نوروز، تعامل و همکاری ساکنان و گردشگران با پلیس را ضروری خواند و از عموم مردم استان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت موضوع را از طریق سامانه تلفتی مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها