دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قشم:

ترددهای دریایی تورهای مسافری برای ۲ روز آینده در قشم متوقف شد



دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از توقف رفت و آمدهای دریایی تورهای مسافری در بنادر مسافربری و اسکله‌‎های گردشگری این جزیره برای روزهای (چهارشنبه سوم و پنجشنبه چهارم فروردین ۱۴۰۲) هفته جاری خبر داد.  

به گزارش صبح ساحل، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، «ایوب زارعی»، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: پیش بینی شرایط جوی و دریایی در روزهای یادشده در استان هرمزگان و جزیره زیبای قشم به گونه‌ ای است که احتمال تعطیلی بنادر و اسکله‌ها وجود دارد.

وی اضافه کرد: تورهای مسافری در صورت عدم توجه به ممنوعیت و اقدام به سفر ممکن است در هر یک از جزایر قشم، هرمز، هنگام و لارک با شرایط نامساعد جوی و دریایی مواجه شده و امکان ادامه سفر را نداشته باشند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قشم افزود: با پدید آمدن این شرایط انتظار است تورهای مسافری هوشیاری خود را حفظ کرده و در دام افراد فرصت طلب با شناورهای غیرمجاز گرفتار نشود.

زارعی گفت: رفت و آمد دریایی در شرایط جوی نامساعد به شدت مخاطره آمیز است و از راهنماهای تورهای مسافری می خواهیم با سفرهای غیرایمن در این ۲ روز جان خود و گردشگران نوروزی را با خطر مواجه نکنند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تاکید کرد: در طول این ۲ روز، ورود و خروج خودرویی به قشم از طریق بنادر پهل و لافت به صورت ۲۴ ساعته امکان پذیر است.

وی گفت: با عبور از شرایط جوی نامساعد رفت و آمدها از طریق شناورهای مسافربری به روال قبل باز می گردد و هر گونه تغییر به سرعت از طریق ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اطلاع رسانی می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها