جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

شناسایی و دستگیری ۵۰۰ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در استان



جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت پایان سال از شناسایی و جمع آوری ۴۲۴ معتاد متجاهر و دستگیری ۶۹ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر به منظور کاهش زمینه‌های وقوع جرم در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ مهرداد مشوق»، جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز (دوم فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، گفت: با هدف تامین امنیت و آرامش عمومی در روزهای پایانی سال و کاهش زمینه‌های وقوع جرائمی همچون سرقت و مزاحمت توسط معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر، طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی به مدت یک هفته در استان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با موادمخدر به عنوان یک بلای خانمانسوز از دغدغه های مهم پلیس است، خاطرنشان کرد: با توجه به حضور شمار زیادی از مسافران و میهمانان نوروزی در استان و به منظور خوشایندسازی محیط و همچنین بنا به مطالبه شهروندان، طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز تا پایان تعطیلات اجرا می‌شود.

این مقام انتظامی استان هرمزگان اضافه کرد: در اجرای این طرح در هفته گذشته در استان تعداد۴۲۴نفر از معتادان متجاهر جمع آوری و ۶۹ قاچاقچی، خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در محلات مختلف استان شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: معتادان متجاهر دستگیر شده پس از انجام غربالگری و انگشت نگاری به کمپ های ترک اعتیاد و قاچاقچیان دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها