بیش از 300 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و فعالان گردشگری کیش انجام شد



دبیر ستاد تسهیلات خدمات نوروزی کیش گفت: نوروز امسال گروه نظارتی این ستاد ۳۱۷ مورد بازدید از واحدهای صنفی و فعالان گردشگری این جزیره انجام داد.

به گزارش صبح ساحل، «مرتضی رمضانی گالشی»، دبیر ستاد تسهیلات خدمات نوروزی کیش گفت:  عمده این بازدیدها شامل گروه های مشترک بین واحدهای نظارتی ستاد است که در نتیجه آن ۳۲ مورد تخلف کشف و به ۲۸ مورد شکایت مسافران از واحدها نیز رسیدگی شد. وی اضافه کرد: رستوران ها و مراکز پذیرایی با ۱۳۳ مورد، دفاتر خدمات مسافری با ۴۶ مورد، هتل ها و مراکز اقامتی با ۱۸ مورد، مراکز تفریحی با ۱۲ مورد، شناورهای تفریحی با ۱۱ مورد و کنرسک و جنگ های خنده با ۱۰ مورد بیشترین تعداد نظارت را داشته اند.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش یادآور شد: در این بازدیدها بیشترین تخلفات کشف شده به ترتیب شامل شناورهای تفریحات دریایی با ۱۲ مورد، رستوران ها و مراکز پذیرایی با ۶ مورد و دفاتر خدمات مسافری با پنج مورد است.

وی افزود: علاوه بر گروه های مشترک ستاد تسهیلات خدمات نوروزی، شبکه بهداشت با ۱۲ نفر کارشناس، جامعه هتل داران با ۱۱ نفر بازرس، جامعه بازاریان با ۱۱ بازرس و گروه های نظارتی اداره های بازرگانی و دامپزشکی کیش به صورت مداوم حسب ماموریت خود از واحدها و فعالان گردشگری نظارت دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها