بیش از 190 تُن انواع کالاهای اساسی در قشم توزیع شد



رییس کمیته تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: ۱۹۳ تُن انواع کالاهای اساسی از جمله ۶۲ تُن گوشت منجمد مرغ، ۵۱ تُن میوه و صیفی جات، ۵۰ تُن شکر، ۲۰ تُن برنج و ۱۰ تُن گوشت یخی از (۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا روز چهارم فروردین ۱۴۰۲) در سطح این شهرستان مرزی توزیع شده است.  

به گزارش صبح ساحل، «هرمز امیری»، رییس کمیته تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: توزیع این مقدار ارزاق عمومی و کالاهای اساسی در این شهرستان به منظور تنظیم بازار ایام سال نو و ماه مبارک رمضان با نرخ مصوب دولتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای رفع نیاز نانوایان نیز روزانه یک هزار و ۲۴۵ کیسه آرد نان برای نانوایی های لواش، فانتزی، لبنانی، بربری و سنگک توزیع شده است، افزود: با توزیع این مقدار آرد بین نانوایان و استقرار یک واحد نانوایی سیار، شبانه روزی کردن پنج نانوایی در شهر قشم، کارکرد ۲۰ واحد نانوایی و همچنین ایجاد ایستگاه های عرضه نان، مشکلی برای توزیع نان در این شهرستان نداریم.

رییس کمیته تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر قشم ادامه داد: روزانه ۸۰۰ تا ۸۵۰ شل آب معدنی در ۱۱ غرفه تدارکات توزیع می شود و تا کنون پنج هزار و ۵۰۰ شل آب معدنی در بین گردشگران و شهروندان به نرخ مصوب، یک و نیم لیتری به تعداد ۶ بطری ۳۰۰ هزار ریال و نیم لیتری ۱۲ بطری ۳۵۰ هزار ریال در غرفه ها توزیع شده است.

امیری اضافه کرد: همچنین روزانه ۱۱۰ قالب یخ وکیوم شده نیز در اماکن یادشده توزیع می شود که به طور سر جمع تا روز چهارم فروردین جاری ۸۵۰ قالب یخ به نرخ ۶ کیلویی ۲۵۰ هزار ریال و ۱۲ کیلویی ۳۵۰ هزار ریال توزیع شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها