۳۵۵ هزار گردشگر نوروزی وارد جزیره قشم شدند



رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: از آغاز تعطیلات پایان سال (۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان سومین روز فروردین ۱۴۰۲) تعداد ۳۵۵ هزار گردشگر نوروزی که بیش از ۲ برابر جمعیت این شهرستان مرزی است به جزیره زیبای قشم سفر کردند.  

به گزارش صبح ساحل، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی، رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از سوی کمیته های ۱۷ گانه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، همچنان شاهد ورود جمعیت مشتاق سفر به قشم سرزمین آب و آفتاب در مبادی سه گانه جزیره، هستیم.

وی ادامه داد: در این مدت بخش اعظم میهمانان با ۶۸ هزار و ۳۲۹ دستگاه انواع خودرو سواری و عمومی از طریق اسکله پُهل بندرعباس با استفاده از شناورهای ویژه (لندینگ کرافت) وارد اسکله لافت در جزیره قشم شده اند.

به گفته رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، در هشت روز گذشته ۲۱۳ هزار و ۴۸۵ نفر از مسافران قشم (۶۰ درصد گردشگران ورودی) پس از چندین روز بازدید از ظرفیت های کم نظیر این منطقه، جزیره را به سوی شهر و استان خود ترک کرده اند.

فتح الهی از افزایش پنج برابری سهم ورود گردشگران خارجی به منطقه آزاد قشم در سال گذشته خبر داد و گفت: جای جای این جزیره شگفت انگیز، ظرفیت مهمی برای جذب گردشگر محسوب می شود و به یاری خدا با اتفاقات مثبتی که در حوزه روابط خارجی کشورمان انجام شده است، از این پس شاهد روند روبه رشد سفر گردشگران خارجی به ویژه از سوی کشورهای مسلمان به قشم خواهیم بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها