مدیر بندر شهید باهنر و شرق هرمزگان:

احتمال توقف ترددهای دریایی/ مسافران با شماره 3111 از وضعیت ترددها مطلع شوند



مدیر بندر شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: با توجه به اعلام وضعیت نامساعد جوی و وزش باد شدید و احتمال توقف ترددهای شناوری، مسافران پیش از عزیمت به بندر شهید حقانی با شماره 3111 از وضعیت ترددها مطلع شوند. 

   

به گزلرش صبح ساحل، حمیدرضا محمد حسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان صبح امروز در بندرعباس گفت: به دلیل طوفانی شدن دریا و بالارفتن ارتفاع موج، احتمال توقف ترددهای دریایی وجود دارد.

وی افزود: هرگونه توقفی در ترددهای شناوری با هدف حفظ ایمنی و سلامت مردم در سفرهای دریایی نوروزی است و گاه شدت امواج و ارتفاع آن در نزدیکی سواحل قشم و در دریا به بیش از 2 متر می رسد که تردد شناورها را مختل می کند و لذا از مسافران می خواهیم هرگز با شناورهای غیرمجاز راهی دریا نشوند.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان همچنین اضافه کرد: هموطنان از تردد با شناور های غیر مجاز و ناایمن جدا خودداری کنند و  در صورت بروز هرگونه حادثه دریایی با شماره تلفن 1550 مرکز جستجو و نجات دریایی تماس حاصل کنند.

محمدحسینی تختی همچنین عنوان کرد: مسافران که قصد سفر به جزایر قشم و هرمز را دارند جهت اطلاع از وضعیت لحضه ای تردد شناور ها با سامانه تلفن گویا 0763111  تماس حاصل کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها