به منظور بررسی آخرین اقدامات انجام شده در حوزه طرح نهضت ملی مسکن صورت گرفت

برگزاری جلسه نهضت ملی مسکن با حضور فرماندار شهرستان پارسیان



جلسه نهضت ملی مسکن با حضور فرماندار شهرستان پارسیان و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار گردید.
     
     
به گزارش صبح ساحل، جلسه نهضت ملی مسکن با حضور هاشمی،فرماندار شهرستان پارسیان، قاسمی،معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری،بخشداران،شهرداران، ریاست اداره راه و شهرسازی شهرستان،ریاست بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی و سایر ادارات متولی و خدمات رسان شهرستان پارسیان در محل فرمانداری برگزار گردید.
در این جلسه ادارات متولی گزارشی از اقدامات انجام شده جهت احداث واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ارائه نمودند و با توجه به شروع صدور پروانه ساخت توسط شهرداری ها بر اجرایی شدن سریعتر طرح مسکن ملی تاکید شد.
نماینده عالی دولت در پارسیان با اشاره به اینکه تامین مسکن مناسب از اولویت‌های دولت سیزدهم است بیان داشت:مدیران ادارات متولی و بانک‌های عامل بایستی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از اهداف مهم دولت، تسریع و تدابیر زیر ساختی با جدیت بیشتری در شهرستان دنبال شود.
وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح ملی مسکن گفت: طرح‌ ایجاد مسکن می‌تواند راهکار موثری برای حل مشکل خانه‌دار شدن مردم به ویژه جوانان باشد که عمدتا افراد نیازمند و واجد شرایط جامعه را در بر می‌گیرد
فرماندار شهرستان پارسیان در پایان عنوان کرد:نظارت دقیق فنی و اجرایی احداث پروژه‌های طرح جهش تولید مسکن از نظر طراحی و کیفیت ساخت و استفاده از تکنولوژی روز صنعت مسکن توسط دستگاه‌های متولی امری ضروری و مورد اهتمام است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها