معاون فرماندار جاسک:

۳۷ هکتار زمین برای طرح ملی مسکن آماده شد



 معاون برنامه‌ریزی فرماندار جاسک گفت: زمین ۳۷ هکتاری برای احداث منازل ویلایی نهضت ملی مسکن آماده شده و پی‌کنی این منازل بزودی (احتمالا تا پایان هفته) آغاز می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، میرمرسل ایزدپور افزود: زمین مورد نظر برای احداث منازل نهضت ملی مسکن با بسیج امکانات شهرستان جاسک و ماشین آلات سنگین مورد نیاز آماده شده است.

وی ادامه داد: ۵۰۰ واحد ویلایی با مشارکت بانک و مردم در این زمین‌ها احداث می‌شود تا مشکل مردم حل شود.

شایان ذکر است، استاندار هرمزگان در تاریخ دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ کلنگ عملیات اجرایی احداث ۱۸۱۶ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سیریک و جاسک را بر زمین زد و گفت: طرح نهضت ملی مسکن و قول خانه‌دار شدن مردم یکی از وعده‌های مهم دولت سیزدهم است، خوشبختانه در استان تعهد چهار ساله خود در خصوص تامین زمین را به نتیجه رسانده‌ایم.

مهدی دوستی افزود: برای استان هرمزگان تعهد چهارساله دولت تامین حدود ۵۰ هزار واحد مسکونی بوده که تاکنون برای تمام این میزان مسکن مطابق تعهد، زمین تامین شده و علاوه بر آن نیز باتوجه به رشد جمعیت زمین مازاد درنظر گرفته شده تا زمان باز شدن مجدد سامانه ثبت نام در خصوص تامین زمین مشکلی وجود نداشته باشد.

وی در تاریخ ۱۴ اردیبهشت با اشاره به اینکه طبق ارزیابی های انجام شده هرمزگان رتبه نخست طرح نهضت ملی مسکن کشور را دارد، گفت: تاکنون آمار پروانه‌های جدید صادره ساخت مسکن در استان به ۲۸ هزار مورد رسیده که بیش از ۵۰ درصد از تعهد حوزه شهری استان در این محقق شده است.

وی خاطر نشان کرد: ارزیابی عملکرد شهرستان‌ها در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن از این به بعد رسانه‌ای خواهد شد تا مردم عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی را در شهرستان‌های مختلف درنظر داشته باشند، تاکنون در حوزه مسکن شهرستان میناب با کسب امتیاز ۶۶ بهترین عملکرد را در این زمینه داشته است.

وی گفت: پس از میناب نیز شهرستان‌های بندرعباس با کسب ۵۹ امتیاز، بندرلنگه با ۴۸ امتیاز، بندرخمیر با ۴۱ امتیاز، بستک با امتیاز ۳۸، رودان با ۳۷، جاسک با امتیاز ۳۶، سیریک با امتیاز ۳۵، حاجی آباد با امتیاز ۳۴، پارسیان با امتیاز ۳۲ و بشاگرد با امتیاز ۲۸ در رده‌های بعدی اجرای طرح ملی مسکن قرار گرفته‌اند.

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها