معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبرداد:

روستای میلکی، رودبار و شهر بندرخمیر، 2 روستا و یک شهر بدون دخانیات در استان



معاون بهداشتی دانشگاه  علوم پزشکی هرمزگان، روستای  میلکی از توابع شهرستان پارسیان و روستای رودبار از توابع شهرستان بندرخمیر و شهر بندرخمیر را به عنوان روستا و شهر بدون دخانیات معرفی کرد.

به گزارش صبح ساحل، «عبدالجبار ذاکری»،  معاون بهداشتی دانشگاه  علوم پزشکی هرمزگان دراین باره گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان بهداشت محیط در این دو روستا و شهر بندر خمیر هیچ قلیان سرا و هیچ محلی برای عرضه دخانیات وجود ندارد که نکات مثبتی برای انتخاب این موضوع است.

به گفته ذاکری، موضوع دخانیات  امری است که باید با بهره گیری از ظرفیت ها و  فرهنگ سازی در جلوگیری از گسترش آن بکوشیم و این مهم با همکاری مردم و سازمان‌های مردم نهاد محقق می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین اعلام کرد: روستای میلکی بیش از ده سال است که روستای پاک و بدون دخانیات با کمک مردم و شوراها و دهیاری‌ها ی آن روستاها معرفی شده است و این موضوع مهم همچنان در این روستا ادامه دارد.

روستای میلکی با جمعیت یک 1119 نفر در 5 کیلومتری غرب پارسیان و روستای رودبار با جمعیت یک هزار 989 نفر از توابع شهرستان بندرخمیر قرار دارد.

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها