03

تیر

1405


بین الملل

23 فروردین 1405 09:24 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، پنی وانگ، وزیر امور خارجه استرالیا از آمریکا و ایران خواست تا آتش‌بس را حفظ کرده و مذاکرات را از سر بگیرند.

وانگ در بیانیه‌ای که توسط رسانه‌های استرالیایی منتشر شد، گفت: ناامیدکننده است که مذاکرات اسلام‌آباد بین آمریکا و ایران بدون توافق پایان یافته است. اولویت اکنون باید ادامه آتش‌بس و بازگشت به مذاکرات باشد. ما همچنان خواهان حل و فصل سریع این درگیری هستیم.

او هشدار داد که هرگونه تشدید درگیری، هزینه انسانی حتی بیشتری را تحمیل خواهد کرد و اقتصاد جهانی را بیشتر تحت تأثیر قرار خواهد داد.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است