03

تیر

1405


بین الملل

27 فروردین 1405 17:52 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، رسانه‌های لبنانی گزارش دادند که ژوزف عون، رئیس‌جمهور لبنان از مارک روبیو، وزیر خارجه آمریکا تماس تلفنی دریافت کرده و طی آن بر تداوم تلاش‌ها برای برقراری آتش‌بس و نیز برقراری صلح و امنیت در لبنان تأکید کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری «فلسطین الیوم»، عون در جریان این گفت‌وگوی تلفنی اعلام کرد که نمی‌خواهد با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی صحبت کند.

پیشتر اخباری مبنی‌بر احتمال تماس میان رئیس‌جمهور لبنان و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی منتشر شده بود.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال