03

تیر

1405


بین الملل

سیاسی

06 اردیبهشت 1405 15:37 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در ابتدای جلسه هفتگی کابینه این رژیم تلاش کرد نقض آتش بس با حزب‌الله و بمباران جنوب لبنان را توجیه کند.

او مدعی شد، «ما بر اساس توافق خود با آمریکا و لبنان درخصوص آزادی پاسخ به حملات و برطرف کردن تهدیدها اقدام می‌کنیم!»

شبکه خبری «الجزیره» گزارش داد، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده است که عملیات «اسرائیل» در جنوب لبنان با موافقت مقامات لبنان انجام می‌شود و اسرائیل طبق اصول توافق شده با واشنگتن و دولت لبنان اقدام می‌کند.

با وجود اینکه از ۱۶ آوریل جاری، آتش‌بسی میان لبنان و رژیم صهیونیستی برقرار شد اما ارتش این رژیم بارها شهرک‌ها و روستاهای واقع در جنوب این کشور را هدف قرار داده است.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است