03

تیر

1405


بین الملل

16 اردیبهشت 1405 10:03 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، رسانه‌های اماراتی و صهیونیستی از گفت‌وگوی تلفنی «محمد بن زاید آل نهیان» رئیس امارات با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی امارات، این تماس در چارچوب رایزنی‌های بن‌زاید با شماری از سران منطقه‌ درباره تحولات اخیر و حملات صورت‌گرفته علیه امارات انجام شده است.

طبق این گزارش، نتانیاهو و بن زاید بر حمایت از اقدامات ابوظبی برای حفظ امنیت و ثبات داخلی امارات تأکید کردند.

علاوه بر نتانیاهو، رئیس امارات در تماس‌هایی جداگانه با «عبدالله دوم» پادشاه اردن و «مسرور بارزانی» نخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق نیز درباره تحولات منطقه گفت‌وگو کرده است.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است