03

تیر

1405


سیاسی

بین الملل

22 اردیبهشت 1405 21:27 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، وزارت خارجه پاکستان روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای از گفتگوی تلفنی «محمد اسحاق دار»، وزیر خارجه پاکستان و «وانگ یی»، وزیر خارجه چین خبر داد.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه پاکستان، اسحاق‌ دار، همسایه چینی خود را در جریان تلاش‌های اسلام آباد برای تسهیل گفتگو میان تهران و واشنگتن قرار داد.

در این بیانیه اشاره شده است که اسلام آباد و پکن بر اهمیت تداوم آتش بس و تضمین تردد در تنگه هرمز تاکید کردند.

پیش از این شبکه «الجزیره» در تهران در پستی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت، شواهد و قرائن نشان‌ می‌دهند که چین تمایلی به میانجی‌گری بین تهران و واشنگتن و ۲ طرف نیز از این موضوع آگاه هستند

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است