03

تیر

1405


بین الملل

31 خرداد 1405 13:21 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: من با وزیر خارجه سوئیس دیدار و در خصوص آخرین تحولات مربوط به ایران و روند آتی و نقش محوری آژانس در این خصوص رایزنی کردم.

وی اضافه کرد: اعطای فرصت به دیپلماسی برای موفقیت در این لحظه حساس مهم است.

لازم به ذکر است هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف و با نشان میناب ۱۶۸ شامگاه شنبه به وقت محلی وارد زوریخ شد تا در نشست‌های بورگن‌اشتوک درباره روند اجرای یادداشت تفاهم ایران و آمریکا شرکت کند.

در این نشست ها نمایندگان آمریکا و کشورهای میانجی مانند قطر و پاکستان نیز حضور دارند.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک