قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲ مهر اعلام شد



قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

  
به گزارش صبح ساحل،

 بازار خودرو امروز _دوشنبه دوم مهر_ با افت و خیز قیمت در دو بازار داخلی و مونتاژی روبه‌رو است که میزان تغییر قیمت بازار خودرو از یک میلیون تومان تا ۹۰ میلیون تومان به چشم می‌خورد.

سورن پلاس دوگانه‌سوز از گران‌ترین با رشد ۲۰ میلیون تومانی رکورددار افزایش قیمت در بین محصولات ایران خودرو شده و به قیمت ۷۴۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

تارا اتوماتیک V4 امروز با رشد ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به نرخ ۹۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کوییک S دنده‌ای یکی از اقتصادی‌ترین محصولات بازار داخلی نیز با کاهش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به بهای ۴۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود.

سهند S از محصولات جدید شرکت سایپا دو میلیون تومان گران‌تر شده و در محدوده ۴۹۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۲۹ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۰۶ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۴۰ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۹۱ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) ۹۸۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۶۹ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۱۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۲۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۸۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۶۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۷۸ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۶۷ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۱۳ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۰ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۸ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۳۲ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۲ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۹۰ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۱۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲ مهر+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز امروز قیمت‌ها دستخوش تغییر شده است.

جک EJ7 از محصولات مونتاژی کرمان موتور با کاهش چشمگیر ۸۸ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) از سدان‌های لوکس بهمن موتور با رشد ۳۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان در بازار تحویل متقاضی می‌گردد.

لاماری هیبرید از محصولات مونتاژی با افت ۹۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جک S3 به عنوان یکی از کراس‌اوور محبوب بازار شناخته شده است که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می‌شود این خودرو با ریزش ۲۱ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۸۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۹۱ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۶۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۹۸ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت دو میلیارد و ۱۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۲۵ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۶۱ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۴۴ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲ مهر+ جدول

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها