رشد چشمگیر اعمال جراحی و آندوسکوپی در بیمارستان کودکان بندرعباس


نویسنده: معصومه نعمتی

دکتر امیر حسابی، رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کودکان بندرعباس، از رشد چشمگیر اعمال جراحی و آندوسکوپی در شش ماهه اول سال جاری در این مرکز خبر داد.


به گزارش صبح ساحل، به گفته‌ی دکتر حسابی، در شش ماهه نخست سال جاری، تعداد اعمال جراحی در بیمارستان کودکان بندرعباس به 368 مورد رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 130 عمل، رشدی معادل 183درصد نشان می‌دهد. همچنین، تعداد آندوسکوپی‌ها نیز با افزایش 77 درصدی به 117 مورد رسیده است که در مقایسه با 66 مورد در مدت مشابه سال گذشته، رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد.
دکتر حسابی در این خصوص گفت: «این رشد قابل توجه را مدیون افزایش فضای اتاق عمل پس از انتقال به ساختمان جدید این مرکز و همچنین همکاری‌‌های ارزشمند موسسه محک هستیم که با انجام اعمال جراحی خیریه، به بیماران نیازمند کمک شایانی کرده است».
رئیس بیمارستان کودکان بندرعباس، این دستاورد را حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی کادر پزشکی و پرسنل بیمارستان دانست و بر ادامه این روند رو به رشد تاکید کرد.
دکتر حسابی افزود: «مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کودکان بندرعباس، سال‌هاست که با حضور کادر مجرب جراحی و گوارش اطفال، متخصصین بیهوشی و سایر پرسنل سخت‌کوش حاضر در اتاق عمل و بخش‌های بستری، به ارائه خدمات فوق تخصصی با استانداردهای جهانی به کودکان استان هرمزگان و استان‌های همجوار پرداخته و همواره در راستای ارتقای خدمات درمانی ارائه شده گام برمی‌دارد.»

   رشد چشمگیر اعمال جراحی و آندوسکوپی در بیمارستان کودکان بندرعباسرشد چشمگیر اعمال جراحی و آندوسکوپی در بیمارستان کودکان بندرعباس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها