کلاهبرداری ۸ میلیاردی از یک سازمان دولتی در بندرعباس



فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش کارآگاهان پليس آگاهي استان يک کلاهبردار و محکوم متواري که با اسناد جعلي از يکي از سازمان هاي دولتي 81 ميليارد ريال کلاهبرداري کرده و متواري شده بود، شناسايي و دستگيرشد.

 


به گزارش صبح ساحل، سردار "علي اکبر جاويدان" در تشريح اين خبر اظهار داشت: مأموران پليس آگاهی استان در پي وصول يک فقره پرونده کلاهبرداري از دادسراي عمومي و انقلاب بندرعباس، پيگيري موضوع بصورت ويژه در دستور کار قرار دادند.
فرمانده انتظامي استان هرمزگان افزود: با اقدامات فني و اطلاعاتي و بررسي هاي صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي مشخص شد فردي با ترفند هاي متقلبانه و با روش هاي مختلف ضمن دريافت 81 ميليارد ريال با انعقاد قرارداد با يکي از سازمان هاي دولتي به منظور تأمين نيروي انساني، شروع به فعاليت کرده که پس از گذشت چند ماه مسئولان آن سازمان متوجه جعلي بودن اسناد ارائه شده توسط اين پيمانکار قلابي شدند.
سردار "علي اکبر جاويدان" با بيان اين که متهم پس از گذشت حدود 8 ماه از تنظيم قرارداد با قطع ارتباط کلي با سازمان مربوطه به مکان نامعلومي متواري شده و تلاش هاي صورت گرفته براي بازگرداندن وجوه پرداختي منتج به نتيجه نشده بود، خاطر نشان کرد: با تلاش هاي همه جانبه و کار اطلاعاتي کارآگاهان پليس آگاهي متهم را در يکي از اسکله هاي بندرعباس در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه شناسايي و دستگير شد.
اين مقام ارشد انتظامي استان اظهار داشت: متهم دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي معرفي و با قرار مناسب روانه زندان شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها