مدیرعامل استارتاپ جامُش خبر داد؛

استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی اتاق بازرگانی در پروژه «نخستین جزیره سبز ایران»


نویسنده: معصومه نعمتی

مدیرعامل استارتاپ جامُش در جلسه کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: در نظر داریم از ظرفیت های بخش خصوصی و اعضاء اتاق بازرگانی در پروژه «نخستین جزیره سبز ایران» استفاده نمائیم. 
   
 
به گزارش صبح ساحل، امیرارسلان عامری در این نشست که روز دوشنبه برگزار شد، به تشریح پروژه «نخستین جزیره سبز ایران؛ هرمز» پرداخت و افزود: با توجه به اینکه هرمزگان میزبان این پروژه ملی است و در بخش های دولتی در همه حوزه ها محدودیت هایی وجود دارد؛ اجرای این پروژه به نحو احسن، همکاری و همیاری اساتید، برندها و اعضاء محترم اتاق بازرگانی را می طلبد.
وی با اشاره به بُعد رسانه ای و تبلیغاتی بالای این پروژه عنوان کرد: جزیره هرمز قابلیت بسیار خوبی در حوزه گردشگری و جذب گردشگر دارد که موجب تراکنش های مالی بالایی برای برخی محصولات بویژه برندهای نوشیدنی در این جزیره شده است؛ بنابراین در نظر داریم از ظرفیت های بخش خصوصی اتاق بازرگانی هرمزگان برای این پروژه استفاده نمائیم.
لازم به ذکر است؛ استارتاپ زیست محیطی جامُش به عنوان یک بنگاه خلق ارزش مشترک مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان از سال 1401 فعالیت خود را آغاز کرده است که هم اکنون پروژه ملی «نخستین جزیره سبز ایران» را جهت تبدیل جزیره هرمز به اولین جزیره سبز و پسماند صفر ایران در دست اجرا دارد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها